Foss Advertising semneaz conceptul creativ al campaniei de lansare pentru Focus Sat, noua companie de televiziune digitala prin satelit. i, cum orice lucru nou trebuie mai nti botezat, spotul TV dedicat lansrii Focus Sat prezint chiar scena unui botez la ar.

Botezul comunic n principal ideea uurinei cu care Focus Sat aduce distracia chiar i n locuri mai puin favorizate din acest punct de vedere. n acest scop, am ncercat s prezentm o scen ct mai veridic, dar i, sperm noi, foarte simpatic, din viaa la ar , declar Mihaela Iacob, Chief Operating Officer Foss Advertising. Am lucrat i filmat contra cronometru, dar am avut ansa de a colabora cu un client deschis la propuneri. Focus Sat este mai mult dect un mijloc de a prinde mai multe programe TV: poate fi chiar sufletul distraciei la orice petrecere. n plus, dincolo de avantajul instalrii rapide i al cartelelor pre-pltite, Focus Sat se difereniaz printr-o atitudine deschis i foarte prietenoas fa de clienii si.
Proiectul Focus Sat a fost realizat de Foss Advertising prin Mihaela Iacob Chief Operating Officer i echipa de creaie: Puiu Oncescu, Irina Andrei, Cristina Popescu si Alex Covrig.