Brandient a creat numele Frateus si designul identitatii de ambalaj pentru un nou produs al firmei Transavia, in cadrul unei colaborari de durata privind strategia si designul portofoliului de branduri al liderului pietei de carne si preparate din carne de pui.
Numele Frateus sugereaza valentele conviviale ale produsului, care arareori se consuma in singuratate. “Iute la fratie” si cu simtul umorului, romanul va aprecia atat calitatea cat si rolul social al carnaciorilor. Satisfactia culinara este adesea o premisa a reconcilierii si “infratirii” contrariilor – ceea ce a inspirat si creatia identitatii grafice Frateus, exprimata prin logo-ul jumatate luna, jumatate soare.

Identitatea Frateus este integrata in sistemul grafic de ambalaj creat de Brandient pentru produsele endorsate “De la Transavia” odata cu lansarea in aceasta vara a gamei Fragedo, primul brand din noul portofoliu.

Logo-ulFrateus a fost creat de Cristian Petre, Partener Brandient, iar gama de ambalaj a fost desenata de Alin Tamasan, Senior Designer. Campania de publicitate pentru lansarea brandului Frateus este semnata de agentia Next Advertising.

Brandient furnizeaza servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de brand engagement etc. Brandient este specializata in crearea si revitalizarea unor proiecte de anvergura, printre care: rebrandingul CEC Bank, rebrandingul Domo, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al lantului de retail Dedeman, al companiilor Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, TBI Romania, Ventrust, Ceramica Iasi, etc., precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Verida, Zuzu, QFort etc. Mai multe informatii pe www.brandient.com.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri