Leo Burnett Romania este singura agentie finalista la categoriile Campanii Media si Campanii de Publicitate la festivalul Golden Drum, informeaza organizatorii festivalului.
Leo Burnett Romania a intrat in ambele finale cu aceeasi campanie, "The Dinosaur Exhibition Campaign", realizata pentru Muzeul National de Istorie Naturala, Grigore Antipa. Scopul campaniei a fost de a informa copiii si tinerii despre expozitia organizata de muzeu care a adunat schelete ale dinozaurilor provenind din America de Sud.

Campania a rulat in luna aprilie 2008 simultan in cinci orase din tara si a determinat o crestere de 200% a vizitelor la muzeu pe durata desfasurarii ei, a declarat responsabilul de PR al agentiei Leo Burnett, Anca Rancea, citat de NewsIn.

Printre celelalte finaliste la categoria Campanii Media se numara Germania, Israel, Cehia, Lituania, Polonia si Bulgaria. Pentru categoria campanii de publicitate printre alti finalisti se numara Croatia, Ungaria, Mecadonia, Slovacia, Liban, Rusia si Finlanda.

La editia din acest an a competitiei, Romania are cel mai mare numar de inscrieri la categoria Press, 86, si este a treia tara ca numar de materiale inregistrate la categoria TV (42), Outdoor (39) si Interactive (23). Pentru categoria Campanii Media, Romania are inscrise 15 lucrari, iar la Campanii Publicitare sunt sapte inscrieri.

La festival participa 31 de agentii romanesti, pe primul loc ca numar de materiale inscrise aflandu-se agentia Leo Burnett (24), urmata de Publicis si BV McCann Erickson Romania ambele cu 21 de lucrari.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri