Okazii.ro, cel mai mare site de licitatii din peisajul online autohton, a renuntat la publicitatea standard in favoarea proiectelor speciale, decizia facand parte dintr-un amplu proces de rebranding, atat din punct de vedere functional, cat si in ceea ce priveste design-ul, a declarat, pentru Wall-Street, Cristian Darie, director de proiect.

Noul “look” al site-ului Okazii.ro este disponibil de aproximativ doua saptamani, data la care compania a renuntat si la publicitatea standard in vederea imbunatatirii volumului si ritmului in care se desfasoara tranzactiile.

“Motivul pentru care am renuntat la publicitatea standard pe site e simplu: cumparatorii au parte de o experienta mai placuta, mai prietenoasa in interactiunea cu site-ul, iar vanzatorii au mai multe sanse de a atrage atentia exclusiv asupra produselor lor”, spune Cristian Darie.

Advertisingul online reprezenta aproximativ 30% din afacerile Okazii.ro. Cu toate ca procentul adus pana in prezent de publicitatea standard este unul important, Darie considera ca schimbarea este in interesul utilizatorilor site-ului si va genera “mai multe beneficii in viitor”.

Renuntarea la publicitatea standard va avea efecte considerabile pe termen mediu si lung, directorul de proiect estimand o dublare a cifrei de afaceri in urmatoarele sase luni.

Site-ul de licitatii online Okazii.ro, proiect ce apartine companiei Netbridge Development, a fost lansat in anul 2000 si se adreseaza companiilor si persoanelor fizice.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si