Romania s-a calificat in finala celei de a doua serii de premii a Festivalului Golden Drum cu 38 de lucrari. Publicitarii romani au primit cele mai multe calificari in finala, urmati de austrieci, cehi si polonezi.
La categoria TV, Romania a inregistrat 11 nominalizari - cele mai multe la aceasta categorie:

„Headless” –Gusto – Publicis
„Matrix” –Doncafe – Leo Burnett
„Filip” –Tuborg – Graffiti BBDO
„Night Guards” – Muzeul de Istorie Naturala Grigore Antipa – Leo Burnett
„Sheep” –Anim’est – OgilvyOne
„Buy” – ClickNet – Grey Bucharest
„Chat” – ClickNet – Grey Bucharest
„Feedback is Fifty” – The Money Channel – Next Advertising
„Nothing” – Ejobs.ro – Leo Burnett
„Andrei” – Petrom – Ogilvy & Mather
„Bullet” – WWF – Ogilvy & Mather

In cadrul categoriei Press, din 86 de lucrari romanesti inscrise, 19 au intrat in finala. Ca si la TV, Romania conduce clasamentul categoriei, urmata de Polonia si Austria, fiecare cu cate 10 lucrari nominalizate.

„Sydney” – Nescafe – McCann Erickson
„Paris” - Nescafe – McCann Erickson
„Las Vegas” - Nescafe – McCann Erickson
„Ketchup” – Ariel – Saatchi & Saatchi
„Mustard” – Ariel – Saatchi & Saatchi
„Hot Chocolate” – Ariel – Saatchi & Saatchi
„Grass” – Ariel – Saatchi & Saatchi
„Spiral” – Fairy – Grey Bucharest
„Before & After” – BEKO – TBWA \ Merlin
„Waistcoat” – Beretta - Publicis
„Pullover” – Beretta – Publicis
„1961 Man” – Head & Shoulders – Saatchi & Saatchi
„1961 Woman” – Head & Shoulders – Saatchi & Saatchi
„1961 Boy” – Head & Shoulders – Saatchi & Saatchi
„Hell” – Aulin – Leo Burnett
„American Myth” – Honda CBR Fireblade – Cohn & Jansen / Ashley & Holmes
„European Myth” – Honda CBR Fireblade – Cohn & Jansen / Ashley & Holmes
„Japanese Myth” – Honda CBR Fireblade – Cohn & Jansen / Ashley & Holmes
„The Guitar” – Radio Transilvania – Utopium

La categoria Outdoor, agentiile romanesti au 7 lucrari nominalizate, din cele 39 inscrise:

„1961 Man” – Head & Shoulders – Saatchi & Saatchi
„1961 Woman” – Head & Shoulders – Saatchi & Saatchi
„1961 Boy” – Head & Shoulders – Saatchi & Saatchi
„Nasal decongestion forbidden” – Rhinoxyl – Propaganda
„Power to the people 1” – Elephanto.ro – 101 Worldwide Romania
„Power to the people 2” - Elephanto.ro – 101 Worldwide Romania
„Balaclava” – BitDefender – Publicis

Romania a ajuns si in finala categoriei Radio, cu o singura nominalizare: spotul „Zorro”, realizat de Propaganda pentru AdFel.

Castigatorii categoriilor TV, Radio, Press si Outdoor vor fi anuntati vineri seara, in cadrul ceremoniei „Golden Drum New Europe Awards”.

A 15-a editie a Festivalului de Publicitate Golden Drum are loc in perioada 5-10 octombrie, in Portoroz, Slovenia. Anul acesta, 44 de tari au inscris 2753 de lucrari in festival.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri