Redwine a realizat procesul de rebranding al companiei Tonis Play, retea de magazine de produse electrocasnice si distribuitor la nivel national al brandului LDK. Redwine a dezvoltat platforma de brand, identitatea verbala si vizuala, precum si aplicatiile pentru noul brand.

Obiectivul principal al proiectului de rebranding era revitalizarea brandului cu o vechime de 14 ani pe piata din judetul Constanta. De asemenea, noul brand trebuia sa se diferentieze intr-o categorie puternic competitiva si sa ii inspire pe stakeholderii sai.

A fost dezvoltata o noua promisiune de brand „Meriti mai mult!”, care sustine faptul ca prin toate facilitatile pe care le ofera si prin atitudine, Tonis Play empatizeaza cu clientii si ii ajuta in achizitiile pe care acestia le fac.

S-a conceput si un nou nume, prin adaugarea particulei “Play” la vechiul nume, cu scopul de a-l moderniza si pentru ca acesta sa reflecte mai bine noua personalitate a brandului (prietenos, optimist, solar, deschis, increzator).

„Noua identitate vizuala face legatura cu domeniul de activitate prin butonul stilizat integrat in logo si prin logotipul modern. La nivel de culoare ne-am dorit sa ne diferentiem clar de brandurile din categorie si in acelasi timp sa transmitem ideea de caldura si empatie”, mentioneaza Veronica Oancea, Creative si CS Coordinator la Redwine.

Redwine este o agentie independenta de strategie si design de brand, infiintata in anul 2007. Printre clientii agentiei se numara: AIESEC, Coffee Heaven, CorpMed, Focus International, Fuchs Condimente, GBC Consulting, Kutee, Multiserv, Snack Attack, Tonis Play si ZED Tech.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
Cineplexx România deschide două cinematografe, în Sibiu și Târgu-Mureș
Setari Cookie-uri