Cristian Manafu comunica 'idei' pentru zona de new media cu agentia Prodigy

Cu o experienta de zece ani in mass-media, dintre care opt in online publishing, Cristian Manafu se afla in fata unei noi provocari – Prodigy, o agentie de comunicare specializata in new media. Sub sloganul “The Buzz Makers”, Prodigy isi propune sa promoveze servicii inedite dedicate companiilor mari, jucatorilor din online si agentiilor de PR si advertising, aflate in cautarea celor mai bune solutii online pentru proiectele lor.

“Ideea acestei agentii a aparut din proiectele pe care le-am realizat pana acum pe cont propriu. Am inceput sa vorbim despre acest proiect undeva prin iulie, am avut mai multe intalniri in care am discutat despre ce putem face si ce nu putem face, astfel incat sa nu intram pe anumite teritorii. Noi functionam ca un plug-in, ne constituim intr-o «agentie de idei», generam idei si le punem in practica”, a declarat, pentru Wall-Street, Cristian Manafu.

Prodigy este un proiect realizat impreuna cu Dorin Boerescu si Aela Cotabita. Serviciile oferite de agentie sunt online reputation management, new media relations, blogging events, blog coaching, social media presence, blog marketing, customer engagement, online pressrooms, custom publishing.

Fondatorii proiectului isi propun ca portofoliul agentiei sa cuprinda clienti din topul primilor zece advertiseri, agentii de PR si advertising, antreprenori online sau investitori.

“Vrem sa lucram pentru branduri mari, care au publicuri numeroase si nevoi de comunicare dincolo de cele traditionale”, a spus Manafu.

In prezent, echipa este formata din trei membri - Cristian Manafu si Aela Cotabita, in postura de senior consultants, si Dorin Boerescu, cu rol consultativ, planurile agentiei pentru 2009 vizand dublarea numarului de angajati.

In ceea ce priveste investitia initiala, agentia a fost lansata fara costuri semnificative. In schimb, 20.000 de euro vor fi alocati in primul an de functionare pentru asigurarea chiriei spatiului si pentru utilitati, a spus Cristian Manafu.

Cititi mai multe despre noul proiect al lui Cristian Manafu in editia de luni a Wall-Street, in suplimentul de Start-Up.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »



Setari Cookie-uri