Boom Advertising, divizia de publicitate a Netbridge Investments, a inregistrat vanzari in valoare de aproximativ 1,3 mil. euro, cele mai importante cresteri fiind generate de segmente precum food&beverages, telecom si Internet, a declarat, pentru Wall-Street, Claudiu Gamulescu, online business developer al companiei.
“Este o crestere fata de trimestrul trei din 2007, pentru ca fata de trimestrul 1 si 2 valoarea este mai mica. Insa este normal data fiind sezonalitatea, vara fiind sezonul cel mai slab in vanzarea de publicitate online”, spune Claudiu Gamulescu.

Fata de aceeasi perioada a anului trecut se inregistreaza o crestere de 100%, conform datelor companiei.

Compania de publicitate online Boom Advertising a raportat afaceri de 1,86 mil. euro in trimestrul al doilea, si un total de 3,56 mil. euro in primele sase luni ale acestui an.

Potrivit reprezentantului Boom, segmentul food&beverages a inregistrat o crestere spectaculoasa. Daca in luna iulie, contractele incheiate pe aceasta zona au totalizat 3.160 euro, in luna septembrie valoarea acestora s-a majorat la aproximativ 49.000 de euro (48.959 euro), potrivit datelor furnizate de companie.

“Cresterea pe segmentul food&beverages este normala, pentru ca multi au facut oferte in timpul verii, care este sezonul lor. De asemenea, sustinerea campaniilor in telecom si Internet au facut ca bugetele sa fie mari pe aceasta categorie, in timp ce segmentul business e variabil, dar in limitele normale”, declarat Gamulescu.

Astfel, afacerile pe zona telecomunicatii si Internet au atins in luna septembrie a acestui an un nivel de 166.215 euro, in timp ce segmentul business s-a ridicat la o valoare de 95.663 euro.

In ceea ce priveste evolutia cifrei de afaceri pana la finele lui 2008, reprezentantul Boom precizeaza ca targetul de 8,5 mil. euro ramane in continuare valabil.

“In mod normal Q4 ar trebui sa poata suport cresterea aceasta. Vom vedea, dar suntem optimisti”, afirma Claudiu Gamulescu.

Boom Advertising este divizia de publicitate a Netbridge Investments, firma care apartine grupului NCH, cu peste 500 de angajati, o cota de 40% din publishing in Romania si o cota de audienta de publicitate de 45% in 2008.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri F