Chello Central Europe lanseaza pe 15 octombrie TV Paprika, un post gastronomic dedicat deopotriva femeilor si barbatilor pasionati de specialitatile bucatariei internationale.
Postul TV Paprika, difuzat de patru ani, in Cehia, Ungaria si Slovacia, este urmarit in prezent in peste 3 milioane de gospodarii. In Romania, postul va putea fi urmarit momentan doar pe satelitul THOR.

”Chello Central Europe poarta de mult timp negocieri cu societatile de cablu in vederea difuzarii postului, insa momentan nu s-a incheiat niciun contract. Speram ca in scurt timp sa finalizam discutiile cu principalii operatori de cablu, dar si cu societati de cablu mici. Ne dorim o cat mai buna acoperire pentru TV Paprika”, a declarat, pentru Wall-Street, Gabriela Banzea, marketing manager TV Paprika.

Programele televiziunii se vor adresa in special femeilor cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, un target extins fiind reprezentat de barbatii (18-49 ani) pasionati de gastronomie.

”Ne adresam familiei in general, prin cele trei televiziuni (Minimax, Sport 1 si TV Paprika n.r.) ne dorim doar sa educam”, a mai spus Gabriela Banzea.

Emisiunile vor fi realizate in Ungaria, intrucat TV Paprika nu are deocamdata un studiou TV local.

Grila de programe va cuprinde emisiuni straine 100% sincronizate, postul punand un accent important si pe productiile locale. In acest sens, telespectatorii vor putea urmari emisiunea ”Meniul zilnic”, o productie cu prezentatori si bucatari romani.

In Romania mai exista o singura televiziune cu profil gastronomic - Brava TV, post detinut de societatea Bilancia Exim. Televiziunea emite din luna august.

Portofoliul curent de televiziuni al companiei Chello Central Europe pentru Europa Centrala include Sport1 si Sport 2, Minimax, TV Paprika, TV Deko si Filmmuzeum. De asemenea, compania are un joint-venture cu MGM.

In afara de televiziunile tematice, Chello Central Europe opereaza si AT Media, cea mai importanta agentie de vanzare de publicitate din Polonia. In plus, compania a lansat de curand Mojo Productions, un studio de productie full service pentru televiziunile locale si internationale din regiune.

Chello Central Europe este parte din Chellomedia, divizia europeana de continut a Liberty Global, Inc.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri