Brandstalk, agentia de creatie a holdingului The Group, a fost desemnata sa gestioneze strategia si creatia pentru Hyundai Auto Romania.
Pitch-ul organizat de Hyundai a fost bazat pe un brief cu obiective clare, pentru modelul Hyundai Accent Diesel.

“Ne-am propus sa analizam produsul din punctul de vedere al publicului tinta si sa oferim solutii de comunicare relevante pentru acesta, folosind atat medii de comunicare conventionala, cat si neconventionala. Mergand pe ideea ca «nu poti vinde un produs pe care nu-l cunosti», am solicitat cheile unui automobil pentru a-l testa si pentru a intelege in detaliu caracteristicile acestuia. Asa ca... unii dintre noi au devenit pentru cateva zile «consumatorul» care isi cauta masina potrivita si cealalta parte a echipei de proiect si-a propus sa ne surprinda printr-o abordare inovativa a comunicarii in categorie”, a declarat Roxana Memetea, managing partner Brandstalk.

“Am fost placut surprinsi de solutiile inovative pe care echipa Brandstalk le-a gasit pentru nevoile noastre de comunicare. Ne-am dorit foarte mult ca agentia care ne va deveni partener sa se aplece cu atentie asupra targetului, produsului si pietei in care jucam. Si au dovedit ca ne-au inteles asteptarile. Suntem bucurosi sa pornim la drum intr-un parteneriat care se arata... castigator”, a declarat Marius Cocu, marketing manager din partea Hyundai Auto Romania.

Hyundai Auto Romania este unic importator al marcii Hyundai in Romania si parte a grupului Tiriac Auto. Conform APIA, Hyundai Auto Romania ocupa locul 6 in topul vanzarilor din Romania in anul 2008.

Hyundai si-a adjudecat pe piata auto din Romania titulatura de „Liderul SUV-urilor ” in urma rezultatelor inregistrate in vanzarile modelelor sale din aceasta clasa. In ultimii trei ani Tucson si Santa Fe au ocupat constant primele doua locuri in topul vanzarilor in segmentul autoturismelor de teren.

The Group include agentii specializate din domeniile creatie, media, relatii publice, productie si evenimente speciale. The Group ocupa pozitia numarul 1 in clasamentul oficial al industriei publicitare, cu o cifra de afaceri de 99,8 milioane euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri