Ultimul spot TV al Bancii Transilvania face referire la criza financiara actuala, avand ca tema initiativa de reducere a costurilor dintr-o companie.
Zanul, mascota Bancii Transilvania, revine intr-un nou spot creat de Next Advertising pentru Abonamentul bancar de la Banca Transilvania cu o solutie practica pentru micii afaceristi agasati de obsesiva placa: “Dom’le, platesti!”. Primul abonament bancar din Romania este un produs de la Banca Transilvania care ii ajuta pe micii intreprinzatori sa-si reduca din cheltuielile cu comisioanele la tranzactiile lunare.

“Spotul dramatizeaza situatia unui patron de atelier de tamplarie, un nene suparat care, pentru a mai reduce din cheltuieli, instaureaza pentru toata lumea o regula simpla si eficienta: ai stricat, platesti. Amuzant este ca omul, fiind atat de pornit sa recupereze banii, ii imputa pana si Zanului renovarea tavanului prin care acesta isi face aparitia cu gandul sa-l ajute. Cam dur patronul? E doar un om serios, preocupat de afacerea lui. Ca toti oamenii intreprinzatori”, a spus Mihaela Neatu, Copywriter Next.

La realizarea spotului au participat Mihaela Neatu si Semida Duriga - copywriteri, Liviu David - Creative Director, Ingrid Weber, Sorin Popescu – Client Service Next si echipa Bancii Transilvania.

Spotul TV a fost facut in colaborare cu regizorul Radu Muntean si produs de Multimedia Est, operator Alex Sterian.

Noua campanie TV se desfasoara in perioda 24 octombrie- 16 noiembrie si poate fi vazuta pe Antena 1, Antena 3, Realitatea TV, Hallmark, TVR1 si 2, National Geographic, Discovery, Kanal D si The Money Chanel.

Banca Transilvania se afla in topul primelor 5 banci din Romania, in functie de active. Are un capital majoritar romanesc, iar Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare, care detine 15% din capitalul social, este actionar semnificativ. BT este o institutie financiara cu reprezentare nationala, avand 524 de unitati si peste 6.000 de angajati.


Next Advertising este o agentie de publicitate full-service, care ofera servicii de consultanta de marketing , creatie, media, PR, productie si BTL. Portofoliul agentiei cuprinde clienti precum Transavia, Banca Transilvania, BT Aegon, dufa Deutek, Biofarm, SAB Miller/Stejar, Ferrero/Kinder/Tic-Tac, Casa Noastra/Qfort, The Money Channel, NewCom/Injoy, Fan Courier, Vodafone, Tetra Pak, BoConcept, Advent, Greenpeace, Salvati Delta, Ceramica Iasi, Flo & Jo si Fundatia Copii in Dificultate.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri