Dupa o experienta de cinci ani in publicitatea online, timp in care a facut pe rand parte din echipa Arbomedia si Boom Advertising, Magdalena Zander are in fata o noua provocare. Desi ramane in mediul care a consacrat-o, Zander conduce, incepand din luna octombrie, agentia de publicitate INTACT Interactive, parte a trustului de presa patronat de familia Voiculescu.
“Aducem un concept nou pe piata-ethical online advertising-ceea ce inseamna asigurarea clientilor nostri ca proiectele sau campaniile lor se vor afla pe site-uri cu continut premium. INTACT Interactive va integra in conceptul de Safe Advertising optiuni precum Brand Protection”, afirma directorul executiv INTACT Interactive.

Agentia va oferi servicii de mobile marketing&advertising, prin intermediul unei plaforme proprii, bazata pe audientele canalelor media ale grupului INTACT (6 televiziuni, 10 publicatii, 2 radiouri, 50 de site-uri).

In ceea ce priveste portofoliul agentiei, Magdalena Zander a precizat ca INTACT Interactive se va axa in principal pe calitatea site-urilor, si mai putin pe numarul acestora, tintind un reach de 20% din piata, in 2009.

“Suntem in faza de constructie a portofoliului, vom prezenta mai multe detalii in ianuarie. Vom merge pe o paleta foarte larga de site-uri, ne vom concentra deopotriva pe bannere clasice, solutii de mobile, de video, publicitate contextuala si vom continua sa dezvoltam produse”, a explicat Zander.

Cititi mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri