Veniturile din publicitatea online in Marea Britanie se vor majora in 2008 cu 31,4% si vor avea un ritm de crestere sustinut pana in anul 2012, in ciuda actualei crize financiare, potrivit studiului Key Note preluat de brandrepublic.com.
Potrivit IAB (The Internet Advertising Bureau) bugetele alocate promovarii online, in primul semestru din 2008, s-au ridicat la o valoare de 1,7 miliarde lire sterline (aproximativ 2,1 mld. euro).

Principalul motor de crestere a valorii publicitatii online il constituie influenta Internetului. Astfel, studiul Key Note releva faptul ca 93% din respondenti au acces la Internet in propriile locuinte.

Studiul a fost realizat pe un esantion format din 1.001 persoane cu varsta de peste 16 ani si completeaza rezultatele incluse in rapoartele trimestriale ale IAB si IPA.

Key Note subliniaza faptul ca 28% din utilizatorii de Internet acceseaza reclamele online, in timp ce 52% considera ca reclamele multimedia sunt mult mai atractive decat cele fara sunet sau animatie.

In ciuda acestui presupus interes fata de publicitatea online, patru din cinci internauti au declarat ca utilizeaza programe care blocheaza reclamele online, procent care se ridica la 79% in 2008, in crestere cu 6% fata de 2007.

“Viitorul va aduce pentru advertiseri o mai buna intelegere a audientelor lor prin monitorizare si interactiune, dar va aduce totodata si o crestere a puterii consumatorului. Acesta va selecta nu numai continutul generalist ci si continutul reclamelor. Astfel, advertiserii vor fi nevoiti sa recurga la metode care sa nu «deranjeze» consumatorul”, se arata in studiu.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri