Daedalus Consulting isi schimba numele in Daedalus Millward Brown consolidand prezenta in Romania a celui mai mare furnizor de cercetari de marketing pentru brand si comunicare.
Incepand cu luna octombrie 2008 noul brand al Companiei Daedalus Consulting este Daedalus Millward Brown. Relatia dintre Daedalus si Millward Brown dateaza din 2005. In ultimii trei ani Daedalus a introdus pe piata romaneasca solutii Millward Brown de ultima generatie din aria de branding si comunicare.

“Noul brand ne onoreaza si ne obliga sa dezvoltam in continuare angajamentul pentru calitate si valoare adaugata. Putem acum sa oferim mai mult decat inainte serviciile si produsele de care clientii au nevoie pentru a face diferenta pe o piata din ce in ce mai puternic concurentiala”, spune Daniel Enescu, partener in Daedalus Millward Brown.

“Experienta noastra de lucru cu Daedalus din ultimii trei ani a fost excelenta. Avem un parteneriat foarte bun si vom continua sa ajutam impreuna clientii nostri internationali in Romania” spune Petra Prusova , Director de Dezvoltare la Millward Brown & Managening Director a Millward Brown in Cehia.

Daedalus Consulting este unul dintre principalii furnizori de cercetare de marketing pe piata romaneasca, avand o cifra de afaceri de peste 3 milioane euro estimata pentru 2008.

Millward Brown este unul dintre cei mai importanti agenti de cercetare si este expert in oferirea de solutii eficiente in servicii de publicitate, marketing, mass-media si de capital, branding. Prin utilizarea unui sistem de solutii validate de cercetare de marketing, atat calitative cat si cantitative, Millward Brown ajuta clientii sa construiasca brand-uri puternice si servicii.

Millward Brown are 73 de sedii in 48 de tari.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri