Brandient a creat identitatea unui nou produs de tehnologie, MyStaff, o platforma de solutii informatice integrate, dedicate managementului resurselor umane, proprietate a grupului de firme specializate in tehnologie detinut de omul de afaceri Eric Kish.

Pentru MyStaff, Brandient a lucrat identitatea verbala si vizuala, precum si comunicarea brandului prin toti vectorii acestuia, de la ambalaj la platforma de produs si publicitate.

MyStaff este un brand gandit si dezvoltat sa transmita inteligenta, inovatie, performanta si flexibilitate, toate in slujba servirii nevoilor complexe ale entitatilor corporatiste din lumea de azi. MyStaff este un mix de solutii informatice modulare si complementare, destinat gestionarii activitatilor complexe de resurse umane. Personalitatea brandului este una puternica, artificiala si rece, venind parca dintr-un alt univers, cu atat mai stranie cu cat utilizeaza simboluri vizuale metaforice organice.

"Inspirati de spiritul inovator al produsului, pentru MyStaff am ales cele mai neobisnuite solutii de design si productie: logo-ul sugereaza procesele si legaturile existente intr-o companie printr-o forma organica — ca un ciorchine de struguri, iar vocabularul vizual vede organizatia ca pe un organism viu; productia suportului de informare si vanzare marcheaza o premiera in Romania prin tiparul stohastic care combina pigmenti normali cu pigmenti fluorescenti si metalici. Clientii care ne inspira pe noi, designerii, sa inovam, merita aplauzele noastre, cu prisosinta", a spus Cristian Kit Paul, Creative Director, Brandient.

Proiectul este semnat de designerii Brandient Cristian Kit Paul si Eugen Erhan, iar productia de Peggy Production. Platforma MyStaff este suportul pe care functioneza, printre altele, si softurile Smartree, compania de servicii de outsourcing in HR dezvoltata de acelasi investitor.

Brandient furnizeaza servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de brand engagement.

Printre cele mai importante proiecte ale Brandient se numara rebrandingul CEC Bank, rebrandingul Domo, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al lantului de retail Dedeman, precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Verida, Zuzu, QFort.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri