In pofida climatului economic nefast, veniturile din publicitatea online din Statele Unite au crescut in trimestrul al treilea, anunta analistii din industrie.
Raportul emis de Interactive Advertising Bureau (IAB) si PricewaterhouseCoopers anunta ca venitul total din publicitatea online este de aproape 5,9 miliarde dolari in al treilea trimestru, in crestere cu 11% fata de aceeasi perioada a anului trecut, si in crestere cu doua puncte procentuale fata de trimestrul anterior.

Companiile care depind de publicitatea pe Internet, cum ar fi Google, au cunoscut o scadere a actiunilor dupa ce au aparut temeri ca economia va diminua cresterea in ceea ce multi sustineau ca este inca o piata mica.

Datorita acestui climat, David Silverman, partener PricewaterhouseCoopers, a declarat ca o crestere in al treilea trimestru ar insemna o surpriza placuta.

“Cred ca in mediul economic existent, orice crestere in orice activitate economica ar reprezenta o mica surpriza, dar se poate vorbi si de o “putere” a publicitatii interactive”, a declarat Silverman.

Companiile de publicitate isi vor mentine cheltuielile in publicitatea online, in special in timpul crizei economice, deoarece adesea platesc reclame bazate pe performanta, cum ar fi numarul de accesari facut de consumatori.

“Ei, de fapt, urmaresc rezultatul banilor cheltuiti de ei in publicitatea online”, a adaugat Silverman.

Pentru primele noua luni ale anului, veniturile pentru publicitatea online au acumulat 17,3 miliarde dolari, in crestere fata de perioada asemanatoare a anului anterior, cand acestea au fost de 15,2 miliarde dolari.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri