Nielsen: Internetul de pe telefon mobil, din ce in ce mai utilizat

Navigarea pe Internet cu ajutorul telefonului mobil castiga tot mai mult teren, cel putin in Marea Britanie, unde, in ultimele sase luni, cresterea numarului de utilizatori in acest mod a fost de opt ori mai mare decat cea aferenta utilizatorilor de pe computer, potrivit unui studiu Nielsen.

Studiul arata ca Internetul pe telefonul mobil a inregistrat o crestere de 25% in intervalul mentionat, de la 5,8 la 7,3 milioane de utilizatori, comparativ cu o crestere de doar 3% a numarului de utilizatori de la calculatorul personal. Un sfert dintre britanicii care navigheaza pe internet prin telefonia mobila sunt tineri intre 15 si 24 de ani, arata NewsIn.

"Faptul ca aproape 7,5 milioane de britanici acceseaza acum site-urile prin intermediul telefonului mobil arata ca internetul mobil devine rapid o cale viabila pentru advertiseri si editori de a atinge diferite grupuri demografice importante", spun reprezentantii companiei de cercetare Nilesen.

In Marea Britanie, cele mai populare site-uri, dupa numarul de accesari de pe telefonul mobil, sunt BBC News si Google, urmate de reteaua sociala Facebook si de site-ul Hotmail.

"Acest lucru evidentiaza avantajele telefonului mobil atunci cand vine vorba despre promptitudine - oamenii au nevoie de acces rapid la stirile din sport sau la cele legate de starea vremii, iar telefonul mobil este, evident, prinicpalul instrument care poate satisface aceasta nevoie, oriunde ne-am afla", explica reprezentantii Nielsen.

In Romania, in contextul cresterii numarului total de conexiuni de acces la internet, cel mai spectaculos salt a fost inregistrat de accesul mobil la internet, potrivit statisticilor din 2007.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri