Binecunoscuta rivalitate (cu trimitere in special la fast-food) dintre bucataria franceza si cea americana se manifesta si la nivel de imagine de marca.


ARMONIE.
Designul celor doua marci e masura unei comunicari de nota zece
Sa ne amintim doar cate filme (majoritatea americane) au replici pe aceasta tema. La noi in tara invazia de fast-food-uri a adus fel si fel de companii dintre care cele mai cunoscute, cum sunt McDonalds, KFC, Gregorys etc. Cum francezii tin foarte mult la bucataria lor, ei nu au adoptat nici retetele de PR, marketing sau publicitate americane. Prin urmare, campania de imagine creata de cei de la Branzas pentru Gregorys se inscrie pe aceasta linie. Mai mult decat atat, savuratul cafelei alaturi de un croissant, un alt obicei des intalnit la francezi, devine un element ce ia fata altor bauturi in campania pentru Gregorys.

DOI IN UNU.
Campania inglobeaza doua marci ce sunt prezentate intr-un pachet unitar. Brandurile Gregorys si Coffeeright coexista sub acelasi acoperis, fiind complementare prin natura produselor si serviciilor oferite de fiecare. Gregorys ofera conceptul "Create", care spune consumatorilor ca pot sa isi creeze singuri gustarea dorita. Cofferight "city espresso bar" completeaza meniul oferit cu cafea si alternative la cafea. Pozitionarea "city food-bar" a fost tinta dorita de client.

Inainte de inceperea proiectului, retail-ul si comunicarea brandurilor aveau un "fir rosu", insa nedefinit precis. Acest guideline general era prezent in know-how-ul general al brandurilor, fiind preluat din Grecia si adaptat nevoilor specifice. La cererea Gregorys Romania, procesul prin care Branzas a restructurat cele doua branduri a inclus: brand audit, pozitionare si strategie de comunicare, strategie de design pentru retail si comunicare, design si implementare. Rezultatul a fost realizarea rebrandingului celor doua marci prin definirea mesajelor brandurilor si a formelor si modalitatilor prin care acestea se manifesta, inclusiv identitatea vizuala.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri