Prezente pe piata deja de 4 ani, brandurile Effect - high quality energy drink si Salitos – beer flavored with tequila, si mai nou sosita bere Warsteiner, aflate in portofoliul Stuff Distribution Grup, au reusit sa se impuna in topul categoriilor, fara a investi in publicitatea conventionala si fara a face compromisuri, alegand intotdeauna in interesul brandului si eficientei.
Insa a venit momentul unei schimbari strategice, introducerii unui suflu nou in comunicare.

Astfel la jumatatea lui 2008, aleasa pentru acest „task” a fost agentia Overspin. Trecutul de cea mai experimentata agentie de Horeca s-a pliat perfect pe personalitatile si nevoile celor 3 branduri.

Agentia ofera servicii de strategie, creatie, media buying, PR, BTL si productie toate integrate cu linia internationala.

In perioada imediat urmatoare vor fi realizate primele studii de piata locale amanuntite pe cele 3 categorii si se vor implementa primele campanii nationale de BTL.

"Stuff-ul este clientul perfect. Ne permite sa zburdam pe ale creatiei poteci insa ne aduce cu picioarele pe pamant atunci cand ne luam viteza. E foarte important sa ai un client care isi cunoaste foarte bine piata si care are atat de mare responsabilitate fata de brandurile pe care le pastoreste", spune Florin Maxim, Managing Partner Overspin.

"O munca titanica purtata timp de 6 ani si-a gasit coerenta, verticalitatea si profesionalismul prin mariajul cu Overspin. Pliata perfect pe nevoile fluctuante, dinamice si imprevizibile ale unei companii in continua miscare, Overspin a reusit sa gestioneze, sa genereze solutii si sa implineasca toate nevoile companiei noastre", spune Mihaela Menabit, General Manager Stuff Distribution Grup.

Overspin, agentie de publicitate full service, duce o campanie de promovare a responsabilitatii agentiilor fata de cheltuirea bugetelor clientilor si eficientizarea comunicarii brandurilor.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Setari Cookie-uri