Trustul de presa britanic Telegraph a anuntat ca va concedia aproximativ 50 de jurnalisti pe fondul unui “declin abrupt si accelerat” al veniturilor obtinute din publicitate, informeaza brandrepublic.com.
Compania ar putea sa-si reduca bugetul editorial cu aproape 14%, ajungand, in urma disponibilizarilor, la un numar de 500 de angajati.

Decizia trustului Telegraph a starnit un val de proteste din partea Uniunii Nationale a Jurnalistilor (National Union of Journalists), care a recomandat grupului media sa apeleze la alte mijloace de reducere a costurilor si sa renunte la disponibilizari.

Pe de alta parte, intr-o scrisoare adresata angajatilor, Richard Ellis, director executiv pe segmentul editorial al trustului, preciza ca veniturile obtinute din publicitate au scazut peste asteptarile managementului, in acest caz fiind necesare concedieri in special pe segmentele foto, productie si reviste. In plus, Ellis a explicat ca foarte putine zone vor ramane neafectate de aceasta decizie.

Telegraph Media Group completeaza astfel “lista neagra” a trusturilor de presa afectate de restructurari majore, pe fondul actualei situatii financiare.

Astfel, Trinity Mirror a anuntat saptamana aceasta ca va concedia 78 de angajati din structura editoriala, decizie care face parte din procesul de restructurare a publicatiilor din nord-vestul Marii Britanii.

La randul sau, Independent News&Media, care editeaza publicatiile The Independent si The Independent on Sunday, a anuntat ca va concedia aproximativ 90 de angajati. Potrivit oficialilor companiei, aceasta decizie a fost luata in incercarea de a strange economii in valoare de 10 milioane de lire sterline. Decizia va fi implementata incepand cu primele luni ale anului 2009.

Vanzarile de publicitate in presa scrisa britanica au scazut cu 10% fata de perioada verii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri