Publicis Romania a castigat un Silver la categoria Outdoor din cadrul festivalului Epica Awards, pentru campania de recrutare BitDefender. Publicis este singura agentie premiata anul acesta la Epica Awards, dintre cele 15 agentii romanesti inscrise la festival.
Ajunsa la cea de-a 22-a editie, Epica Awards este, alaturi de Cannes Lions, una dintre cele mai prestigioase competitii ale creativitatii. Membrii juriului din acest an, reprezentand 34 de reviste de profil din 27 de tari, vor da noilor castigatori sansa unei deschideri media in toata Europa, iar cele mai bune lucrari din festival vor fi adunate si publicate in Epica Book, un catalog al celor mai impresionante lucrari creative.

“Proiectul BitDefender a fost una din rarele ocazii in care clientul a dat dovada de incredere si deschidere, imbratisand ideea de la bun inceput si lasandu-ne sa o aducem la lumina asa cum am considerat noi ca ar fi cel mai potrivit. Ne bucuram mai ales caincrederea acordata a fost validata pana acum in doua competitii internationale importante, Golden Drum si acum Epica Awards”, a spus Cezar Panait, copywriter la Publicis Romania.

Campania de recrutare Bitdefender, lider mondial in solutii de securitate a datelor, urmarea sa-i "agate" in mod inteligent pe cei mai buni oameni de pe piata. Creativii au abordat intr-o maniera mai putin conventionala brief-ul care cerea, practic, un simplu anunt de recrutare.

“Bitdefender ofera solutii de securitate a datelor. Pe scurt, antivirus, antihacking, antiphishing etc. Oamenii care lucreaza sau vor sa lucreze in acesta companie trebuie sa fie foarte buni. Si nu foarte buni in scris CV-uri sau scrisori de intentie banale si pompoase, ci in aplicatii de securitate a datelor”, adauga Dragos Ometita, art director la Publicis Romania.

Insight-ul a fost urmatorul: cei mai familiarizati cu problemele de securitate sunt... cei care le creeaza, respectiv cei mai buni IT-isti sunt, de fapt, hackerii. Si, de aici, oportunitatea de a-si folosi abilitatile pentru o cauza buna.

Astfel, agentia a propus clientului crearea unui site cu o adresa sugestiva, www.spargecoduasta.com, unde doritorii de job in programare trebuie sa sparga site-ul pentru a ajunge in echipa Bitdefender. O fapta deloc usoara, care selecteaza la sange pretendentii la job. O modalitate originala de a testa si, mai ales, de a motiva specialistii antivirus.

Datorita succesului campaniei in randul comunitatii IT, www.spargecoduasta.com va ramane pe viitor unealta principala a Bitdefender pentru a testa si a selecta viitorii membrii ai echipei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri