“Proiectul BitDefender a fost una din rarele ocazii in care clientul a dat dovada de incredere si deschidere, imbratisand ideea de la bun inceput si lasandu-ne sa o aducem la lumina asa cum am considerat noi ca ar fi cel mai potrivit. Ne bucuram mai ales caincrederea acordata a fost validata pana acum in doua competitii internationale importante, Golden Drum si acum Epica Awards”, a spus Cezar Panait, copywriter la Publicis Romania.
Campania de recrutare Bitdefender, lider mondial in solutii de securitate a datelor, urmarea sa-i "agate" in mod inteligent pe cei mai buni oameni de pe piata. Creativii au abordat intr-o maniera mai putin conventionala brief-ul care cerea, practic, un simplu anunt de recrutare.
“Bitdefender ofera solutii de securitate a datelor. Pe scurt, antivirus, antihacking, antiphishing etc. Oamenii care lucreaza sau vor sa lucreze in acesta companie trebuie sa fie foarte buni. Si nu foarte buni in scris CV-uri sau scrisori de intentie banale si pompoase, ci in aplicatii de securitate a datelor”, adauga Dragos Ometita, art director la Publicis Romania.
Insight-ul a fost urmatorul: cei mai familiarizati cu problemele de securitate sunt... cei care le creeaza, respectiv cei mai buni IT-isti sunt, de fapt, hackerii. Si, de aici, oportunitatea de a-si folosi abilitatile pentru o cauza buna.
Astfel, agentia a propus clientului crearea unui site cu o adresa sugestiva, www.spargecoduasta.com, unde doritorii de job in programare trebuie sa sparga site-ul pentru a ajunge in echipa Bitdefender. O fapta deloc usoara, care selecteaza la sange pretendentii la job. O modalitate originala de a testa si, mai ales, de a motiva specialistii antivirus.
Datorita succesului campaniei in randul comunitatii IT, www.spargecoduasta.com va ramane pe viitor unealta principala a Bitdefender pentru a testa si a selecta viitorii membrii ai echipei.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: