Publicis Romania se afla pe lista scurta a festivalului de publicitate Eurobest, cu doua lucrari nominalizate la categoria Print.

Festivalul se desfasoara in Stockholm, in perioada 1 - 3 decembrie, iar anuntarea castigatorilor va fi facuta in ultima zi a evenimentului.

Aflat pe lista scurta a festivalului Eurobest, cu lucrarile „Pullover” si „Waistcoat”, brand-ul Beretta este cel pentru care Publicis Romania a obtinut anul acesta trofeul de aur la festivalul international Golden Drum. Autorii lucrarilor sunt: Mihai Ion – Copywriter, Bogdan Nestor – Art Director, Oana Radu – Senior Account Manager si Razvan Capanescu – Creative Director.

„Eurobest si-a propus sa devina indiscutabil cel mai prestigios festival de publicitate european. Drept urmare, formarea unui juriu foarte sever si impunerea celor mai exigente conditii de jurizare au definit editia de anul acesta. In aceste conditii, prezenta noastra in finala la categoria print cu doua lucrari ne onoreaza”, declara Razvan Capanescu, Director de Creatie Publicis.

Cea de-a 21-a editie a festivalului Eurobest a inregistrat un total de 5.896 de inscrieri din partea a 680 de agentii din 38 de tari, reprezentand o crestere procentuala de 11% fata de anii trecuti. Lansat in anul 1988, Eurobest premiaza excelenta in creativitatea europeana in categoriile: TV/Cinema, Print, Outdoor, Radio, Design, Interactive, Media, Direct & Sales Promotion si Integrated advertising.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri