Televiziunea publica franceza nu va mai difuza publicitate, incepand cu 5 ianuarie 2009, ora 20, in contextul unei reforme ample a audiovizualului, sustinuta de presedintele Sarkozy inca de acum un an si care a generat reactii negative din partea opozitiei.

Eliminarea publicitatii a fost decisa, marti, de Consiliul de Administratie al celor cinci canale ale televiziunii publice din Franta. Presedintele francez a justificat aceasta masura prin necesitatea imbunatatirii calitatii serviciilor destinate publicului, urmand ca suprimarea totala a publicitatii sa aiba loc la finalul lui 2011, scrie AFP, citat de NewsIn.

Cele 450 de milioane de euro destinate compensarii pierderilor din vanzarea publicitatii sunt deja garantate de guvern, fiind prevazute in Legea finantelor pe 2009. Vor fi instituite, astfel, doua taxe noi - una care va fi aplicata furnizorilor de internet si una pentru posturile private, in functie de cifra de afaceri obtinuta din vanzarea de spatiu publicitar.

Pentru anul 2009, France Television prevedea un deficit bugetar de 135 de milioane de euro, dupa ce in 2008 a inregistrat un deficit de 116 milioane de euro.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri