Evenimentele anului in online-ul romanesc

2008 a reprezentat pentru online-ul romanesc momentul extinderii si dezvoltarii, fapt demonstrat de gradul de competenta si numarul persoanelor din industrie, decizia publisherilor de a-si infiinta propriile regii de vanzari, achizitii si investitii importante care au oferit credibilitate pietei.

Calin Rotarus, ARBOinteractive: lansarea vanzarilor Hi5 si Yahoo in Romania

Alex Visa, HyperActive: vanzarea monden.info, lansarea dol.ro si vanzarea emag.ro

Bogdana Butnar, MRM Partners Romania: investitiile in Trilulilu si e-republik, fuziunea dintre Kinecto si Tempo, lansarea okidoki.ro

Laurentiu Pop, HTTPool Romania: lansarea HTTPool

Iuliana Stere, Initiative: accentul pus de catre trusturile media pe dezvoltarea de produse/pachete integrate de servicii

Un alt eveniment important al anului 2008, amintit de jucatorii din online, a fost decizia grupurilor si companiilor media Gazeta Online, Intact Media Grup, InternetCorp., MediaPro Interactiv, ProTV si Realitatea-Catavencu de a renunta la auditarea realizata de Trafic.ro, urmand sa utilizeze, atat in relatia cu publicul, cat si cu clientii si agentiile de publicitate, doar datele oferite de sistemul de masurare oficiala a traficului online, Studiul de Audienta si Trafic pe Internet (SATI), efectuat de Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT).

Cititi mai multe in Business Overview 2008.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri