Un nou Consiliu Director pentru IAB Romania

IAB Romania are incepand de joi un nou Consiliu Director, presedinte fiind desemnat Ovidiu Florea, managing partner Media Investment, care se afla la al doilea mandat.

In cadrul Adunarii Generale a IAB Romania a fost ales si vicepresedintele asociatiei, in persoana lui Cristi Petriceanu, director general Boom.ro (Netbridge Investments). In noul Consiliu Director IAB Romania au mai fost alesi urmatorii membri: Ana Maria Bogdan (Kanal D), Bogdan Nitu (Webstyler), Robert Bene (Carnation Group), Marius Pahomi (Mediaedge:cia), Alin Popescu (Legalnet), Mihai Seceleanu (InternetCorp) si Orlando Nicoara (MediaPro Interactiv).

Au mai candidat, dar nu au intrat in Consiliul Director, Calin Rotarus (ARBOinteractive), Dragos Stanca (F5 WebCorp) si Catalin Emilian (Gemius Research).

Asociatia IAB Romania a fost creata in anul 2006 si reuneste cele mai importante agentii de publicitate, furnizori de servicii in domeniul publicitatii online si publisheri autohtoni. IAB Romania este o asociatie profesionala, fara scop lucrativ, neguvernamentala, apolitica si autonoma, care isi propune sa protejeze si sa promoveze interesele profesionale si investitiile realizate pe piata de publicitate online din Romania, sa elaboreze standarde ale industriei si sa creeze cadrul pentru autoreglementare.

IAB Europe este o federatie a organizatiilor nationale Interactive Advertising Bureau (IAB) si a partenerilor acestora pe continentul european. IAB Europe reprezinta in total peste 5000 de companii membre si coordoneaza activitati pe intregul continent, incluzand public affairs, benchmarking, implementarea de standarde si best practices.

Tarile membre ale IAB Europe sunt in acest moment Austria, Belgia, Croatia, Danemarca, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Italia, Olanda, Norvegia, Polonia, Romania, Slovenia, Spania, Suedia, Turcia si Marea Britanie.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri