Veniturile rezultate din reclame TV in Marea Britanie ar putea scadea cu pana la 20% in luna ianuarie, mult mai dramatic decat in previziunile facute la sfarsitul anului 2008, potrivit unor surse de pe piata media, citate de cotidianul The Guardian.
Conform celor mai optimiste predictii, scaderea ar putea sa se opreasca la doar 12 procente, insa, in opinia specialistilor, posibilitatea unor pierderi mai mari este foarte ridicata.

Din cauza crizei economice, aceste previziuni sunt mai sumbre decat cele facute la sfarsitul lui 2008, cand, pentru anul in curs, erau preconizate scaderi ale incasarilor cuprinse intre sase si 10 procente pentru toate cele 12 luni din 2009, in Marea Britanie, potrivit specialistilor in domeniu, scrie NewsIn.

Conform unor surse din industria media, in conditiile in care costul publicitatii la TV a atins cele mai mici valori din ultimii 20 de ani, publicitarii si clientii ar putea fi in avantaj, mai ales in contextul unor audiente crescute ale programelor de televiziune, generate de situatia de recesiune. Potrivit cercetarilor anterioare, vizionarea programelor TV creste in timpul crizelor economice, fiind una dintre activitatile de relaxare cel mai putin costisitoare.

Reprezentantii din Marea Britanie ai companiei de media ZenithOptimedia anticipeaza ca bugetele alocate reclamelor TV in perioada 2010-2011 vor atinge o cota record de 38,5% din totalul sumelor investite in publicitate, potrivit unor date furnizate la finalul anului trecut. Alte canale de comunicare care vor inregistra cresteri in perioada urmatoare vor fi outdoor-ul si cinematografele.

La nivel global, previziunile specialistilor pentru 2009 privind incasarile din publicitate vor atinge cele mai mici valori ale pietei din ultimii opt ani, iar din 2010 televiziunile vor atrage sume record, datorita reconstruirii brandurilor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri