Team Advertising s-a inchis. Tereza Munteanu, la conducerea Wunderman

Agentia de publicitate Team Advertising, condusa de Tereza Munteanu, s-a inchis la sfarsitul lunii decembrie, dupa ce in toamna anului trecut a pierdut afilierea la reteaua Young & Rubicam.

Desfiintarea Team Advertising, cunoscuta ca Young & Rubicam Romania, s-a produs printr-o decizie a managementului, care “s-a reorientat” in alte directii, a declarat, pentru Wall-Street, Mihaela Munteanu, PR manager al agentiei Wunderman, parte a grupului Y&R Brands.

Filiala locala a agentiei Wunderman (specializata in servicii integrate de marketing) este condusa, din decembrie anul trecut, de Tereza Munteanu, fostul managing partner al Team Advertising.

Potrivit Mihaelei Munteanu, procedurile de transferare a afilierii Young & Rubicam au fost finalizate inainte de inchiderea Team Adevrtising. Numele vehiculat pe piata pentru noua afiliere este Tempo Advertising, agentie independenta condusa de Dragos Grigoriu. Reprezentantii Tempo Advertising au refuzat sa dea detalii despre subiect.

Team Advertising a fost infiintata in 1993, avand ca actionar majoritar Compania de Radio Pro, controlata de Adrian Sarbu. Printre clientii agentiei se numara Adevarul SA, BCR, Colgate-Palmolive Romania, Danone, Hyundai Auto Romania, LG Electronics Romania, Terapia-Rambaxy, UNICEF, Xerox, Philip Morris, Procter&Gamble.

In 2007, Team Advertising s-a clasat pe locul 7 in topul celor mai bogate agentii de publicitate din Romania, cu afaceri de 14,42 milioane euro si un profit de 288.000 euro. In acelasi an, Tempo Advertising s-a situat pe pozitia imediat urmatoare, cu afaceri de 14,17 milioane euro, dar cu un profit mult mai mare – 1,39 milioane euro.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »



Setari Cookie-uri