Prioritatea Financial Times in 2009: Investitiile in online

Cotidianul de afaceri Financial Times va investi mai mult in varianta online a ziarului, concentrandu-se in acelasi timp pe dezvoltarea bazei de abonati si lansarea altor publicatii digitale, informeaza brandrepublic.com.

Anuntul a fost facut de CEO-ul Financial Times, John Ridding, decizia venind pe fondul unei alte hotarari, potrivit careia cotidianul va renunta la 80 dintre angajati.

“Suntem inca la inceput de an, dar este clar ca 2009 va reprezenta un moment crucial pentru afacerile online. Schimbarile structurale cauzate de audientele fragmentate si publicitarii care se reorienteaza catre canalele de comunicare digitale se imbina cu recesiunea globala intensificand provocarile carora trebuie sa le faca fata industria noastra. Suntem determinate sa ne mentinem pozitia pe piata si sa iesim din aceasta incercare mult mai puternici si competitivi”, a declarat John Ridding, intr-un e-mail adresat angajatilor.

Concedierile vor viza toate departamentele companiei la nivel global, in timp ce publicatia va continua procesul de integrare a activitatilor digitale si de print si va fuziona o parte din achizitiile recente cu operatiunile deja existente. Angajatii afectati de disponibilizari vor fi anuntati pana la sfarsitul acestei zile.

O alta prioritate amintita de Ridding este expansiunea internationala, compania concentrandu-se asupra dezvoltarii editiilor din Orientul Mijlociu si China. In acest sens, John Ridding a explicat ca Financial Times trebuie sa se axeze in primul rand pe eficienta si productivitate.

In luna decembrie a anului trecut, Financial Times a inghetat salariile angajatilor care castigau mai mult de 30.000 de lire, dupa ce, cu doua luni inainte, cotidianul a concediat o parte din angajatii diviziei de cercetare.

Cotidianul de afaceri Finacnial Times este tiparit in 24 de tipografii din intreaga lume, avand un tiraj zilnic de 451.676 copii (potrivit datelor ABC, octombrie 2008) si un numar de 1,4 milioane de cititori pentru editiile tiparite si online.

FT.com atrage 7,1 milioane de vizitatori unici, generand 72 milioane de pagini vizualizate potrivit datelor ABC, din martie 2008.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri