Dupa doua luni de mandat, Tudor Giurgiu a sustinut prima conferinta de presa, in calitate de presedinte al televiziunii publice. El a marturisit ca este nemultumit de continutul programelor TVR si ca vrea schimbari editoriale.
S-au facut multe investitii in rebranding, sedii, autovehicule sau dotari tehnice. Cred ca atentia trebuie indreptata acum si catre continutul programelor si calitatea artistica. Mi-a fost rusine sa vad anumite programe de pe postul public saptamina trecuta, a declarat Giurgiu, referindu-se la cele trei concursuri succesive de miss, difuzate in doua zile: Miss Plaja, Miss Diaspora si Miss World. Nu trebuie sa toleram astfel de emisiuni doar pentru ca ele nu costa, a adaugat presedintele TVR, care doreste formate noi, mai multe emisiuni de documentare si investigatii.

Audienta fara target

Presiunea ratingului este o alta problema a realizatorilor din postul public, crede Giurgiu. Nu e intotdeauna OK daca emisiunile au audienta. Trebuie sa existe si un target. Nu poti sa ai teama de audienta la Canalul 2, de exemplu, unde se scurg tot felul de productii nedorite, apreciaza noul presedinte al TVR. El doreste o analiza organizationala si o evaluare editoriala, in urma carora sa poata lua deciziile necesare.

Nepotisme si influente politice

Nu au sunat telefoane in perioada asta, a glumit Giurgiu si a repetat ca, atunci cind vor aparea semne ale influentei politice, el isi va da demisia. Singura presiune a constat in telefoanele venite pe filiera nepotismului, pe care presedintele TVR a declarat ca le poate gestiona. Giurgiu este de parere ca in cadrul angajatilor exista o mare masa de mediocritate si ca realizatorii de emisiuni nu sint la curent cu ce se intimpla la celelalte posturi publice din Europa. Tot ieri, presedintele TVR a semnat contractul cu Gordon Lovitt, consultant pe probleme de strategie, care a mai lucrat la Televiziunea Publica Ceha si la BBC.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri