Dupa doua luni de mandat, Tudor Giurgiu a sustinut prima conferinta de presa, in calitate de presedinte al televiziunii publice. El a marturisit ca este nemultumit de continutul programelor TVR si ca vrea schimbari editoriale.
äS-au facut multe investitii in rebranding, sedii, autovehicule sau dotari tehnice. Cred ca atentia trebuie indreptata acum si catre continutul programelor si calitatea artistica. Mi-a fost rusine sa vad anumite programe de pe postul public saptamina trecutaö, a declarat Giurgiu, referindu-se la cele trei concursuri succesive de miss, difuzate in doua zile: Miss Plaja, Miss Diaspora si Miss World. äNu trebuie sa toleram astfel de emisiuni doar pentru ca ele nu costaö, a adaugat presedintele TVR, care doreste formate noi, mai multe emisiuni de documentare si investigatii.

Audienta fara target

Presiunea ratingului este o alta problema a realizatorilor din postul public, crede Giurgiu. äNu e intotdeauna OK daca emisiunile au audienta. Trebuie sa existe si un target. Nu poti sa ai teama de audienta la Canalul 2, de exemplu, unde se scurg tot felul de productii nedoriteö, apreciaza noul presedinte al TVR. El doreste o analiza organizationala si o evaluare editoriala, in urma carora sa poata lua deciziile necesare.

Nepotisme si influente politice

äNu au sunat telefoane in perioada astaö, a glumit Giurgiu si a repetat ca, atunci cind vor aparea semne ale influentei politice, el isi va da demisia. Singura presiune a constat in telefoanele venite pe filiera nepotismului, pe care presedintele TVR a declarat ca le poate gestiona. Giurgiu este de parere ca in cadrul angajatilor exista o mare masa de mediocritate si ca realizatorii de emisiuni nu sint la curent cu ce se intimpla la celelalte posturi publice din Europa. Tot ieri, presedintele TVR a semnat contractul cu Gordon Lovitt, consultant pe probleme de strategie, care a mai lucrat la Televiziunea Publica Ceha si la BBC. Ľ


Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri