Elaborarea strategiei de branding, dezvoltarea brief-ului pentru pitch si ghidarea Covalact in procesul de selectie i-au revenit companiei romanesti, cu capital american, FireBrand.
“Ne-am dorit foarte mult sa castigam acest proiect. Pana la selectia finala, am explorat mai multe rute conceptuale. In final, ideea aleasa s-a bazat pe ilustrarea printr-un design simplu, dar puternic a originii Covalact si a calitatilor indiscutabile ale produselor lactate comercializate de Covalact”, a declarat Veronica Oancea, Creative&CS coordinator al Redwine.
De asemenea, Redwine a dezvoltat manualul de brand corporate, care va constitui un ghid pentru utilizarea corecta a noului logo pe ambalaje si pe orice alte materiale promotionale, precum si pentru dezoltarea diverselor materiale de identitate corporatista a companiei.
La realizarea proiectului au contribuit, din partea clientului, Radu Bugica, director pentru Romania al SigmaBleyzer si Williy Cristea, desemnat recent marketing manager al Covalact. Din partea FireBrand, proiectul a fost coordonat de catre Shelly Roberts, actionar al FireBrand si Augustina Lungu, FireBrand associate. Echipa Redwine care a castigat pitch-ul este compusa din: Veronica Oancea, Creative&CS coordinator, Iulian Dumitru, strategy director si Iulian Gontariu, brand designer.
Redwine este o agentie independenta de strategie si design de brand, infiintata in anul 2007. Printre clientii agentiei se mai numara AIESEC, Coffee Heaven, CorpMed, Focus Internaţional, Fresh'n Tasty, Fuchs Condimente Romania, GBC Consulting, Kutee, Lidas, Multiserv, Snack Attack, Tonis Play si ZED Tech.
Potrivit estimarilor reprezentantilor Covalact, compania a avut in 2008 o cifra de afaceri de 18,5 milioane de euro, in scadere cu 15% fata de 2007.
Principalii jucatori de pe piata interna de lactate sunt Danone, grupul olandez Friesland, Albalact si Brailact.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: