Agentia BrandTailors a finalizat procesul de rebranding a postului de muzica U TV, care a cuprins servicii de audit de brand, strategie si elaborarea unei noi identitati de brand, proiect in care au fost investiti aproximativ 90.000 de euro, au declarat reprezentantii BrandTailors.
In cadrul acestui process, desfasurat pe parcursul a sapte luni, a avut loc redefinirea promisiunii brand-ului, schimbarea sloganului si dezvoltarea unei noi arhitecturi de brand.

In urma unei cercetari de piata conduse de consultantii de la BrandTailors impreuna cu partenerii de la Unlock Market Research, s-au evidentiat patru aspecte importante pentru relatia tinerilor cu muzica si cu televiziunea-in alegerea postului de televiziune tinerii sunt loiali in primul rand continutului si nu brand-ului de statie; pentru tineri, muzica nu este doar o distractie, ci un mod prin care se exprima si care le modeleaza identitatea; televiziunea pentru tineri este mai mult un stil de viata si educatie despre viata, nu doar o simpla distractie.

“In urma auditului de brand condus de echipa noastra de consultanti am constatat ca sloganul brand-ului «I love U» este un angajament mult prea mare in fata tinerilor, iar acestia la aceasta varsta nu cauta o promisiune «sentimental» din partea unui post de televiziune. Astfel, ne-am dorit ca prin noua filosofie de brand sa cream pentru U TV un rol de prieten pentru tineri, acel prieten care ii motiveaza si ii ajuta sa isi gaseasca identitatea”, spune Monica Dumitriu, brand consultant BrandTailors.

“Noua arhitectura de brand pe care am finalizat-o impreuna cu consultantii BrandTailors nu este stricta sau definitiva, ea urmand sa se schimbe in acelasi ritm cu obiceiurile tinerilor. Atat televiziunea U TV, cat si site-ul www.utv.ro vor reprezenta «stilul de viata» al tinerilor, muzica si preferinte individuale, iar evenimentele U TV, si cele cu care U TV se va asocial, vor fi locul unde se regasesc toate acestea”, a adaugat Florin Piscociu, director general U TV.

La realizarea acestui proiect au participat: din partea BrandTailors, Beatrice Danis-managing partner, Janos Kurko-creative director, Monica Dumitriu-brand consultant, iar din partea U TV-Florin Piscociu-director general si Stefan Schultz-director executiv U TV.

BrandTailors este o companie romaneasca de consultanta de brand care ofera servicii ce includ: audit de brand, strategie de brand, naming, identitate vizuala, design de ambalaj, branding ambiental, branding digital, comunicare de brand si brand management.
BrandTailors este autoarea a numeroase proiecte de rebranding de anvergura printre care Kandia, Laura, Magura, ROM, Ardealul, Wiesana, Tomi, Eurovita, Loteria Romana, Ana Holdings, Europa FM, Radio 21, Bankia si Class Living si a multor proiecte de branding incluzand: Grania, Gata, Planorama, Edenia, Vertaria, Fulg De Vara, Flavora, Vibe FM, Unlock Market Research, JocoLoco, Cher Patissier.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri