Redwine a dezvoltat un nou concept de brand pentru o companie care desfasoara activitati de vending, detinand o retea de automate de cafea. Pentru noul brand, au fost ceate platforma de brand, identitatea verbala si vizuala, precum si aplicatiile.

Obiectivul esential al proiectului era crearea unui brand care sa aiba forta de a se diferentia in categoria ultra competitiva a producerii si comercializarii cafelei. In acelasi timp, noul brand trebuia sa se impuna pe nisa de vending.

Promisiunea de brand “Bullets of energy!” defineste Coffee Shot ca pe o solutie de care au nevoie oamenii activi cand sunt suprasolicitati sau trec prin momente de cadere a ritmului normal de activitate.

“Intr-o categorie de vending evaluata la aproximativ 25 milioane euro anual, era necesar sa cream un brand nisat. Prin urmare, ideea de brand («impuls de energie») a venit firesc pe o ruta exclusiv functionala, adresata strict acestei ocazii de consum”, precizeaza Iulian Dumitru, Strategy Director la Redwine.

Redwine este o agentie independenta de strategie si design de brand, lansata la inceputul anului 2008. Printre clientii agentiei se numara: AIESEC, Coffee Heaven, Coffee Shot, CorpMed, Covalact, Focus International, Fresh'n Tasty, Fuchs Condimente Romania, GBC Consulting, Kutee, Lidas, Multiserv, Snack Attack, Tonis Play si ZED Tech.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
Setari Cookie-uri