Compania media Time Warner a afisat pierderi nete de 16 miliarde dolari in trimestrul al patrulea, sub asteptarile analistilor de pe Wall Street, ca urmare a scaderii vanzarilor din publicitate.
Astfel, Time Warner a avut pierderi nete de 4,47 dolari/actiune, cu includerea deprecierilor de active, la o pierdere neta totala de 16 miliarde dolari, spre deosebire de trimestrul al patrulea din 2007, cand a inregistrat un profit de 1,02 miliarde dolari, respectiv 28 de centi/actiune, relateaza NewsIn.

Veniturile Time Warner au scazut cu 3%, la 12,3 miliarde dolari, sub cuantumul de 12,6 miliarde dolari estimat de analistii de pe Wall Street.

Reprezentantii companiei de media, ale carei actiuni s-au ieftinit cu 3,4% in predeschiderea pietei, au indicat ca in al patrulea trimestru firma a inregistrat o scadere a vanzarilor de la divizia de internet AOL si de la editura Time Inc.

Veniturile de la studiourile de film Warner Bros au scazut de asemenea.

Rezultatele Time Warner au fost publicate dupa cele ale companiei media Walt Disney Co, care a afisat o scadere drastica a profitului trimestrial, ca urmare a diminuarii vanzarilor din publicitatea TV, a vanzarilor de DVD-uri si a scaderii vanzarilor de la parcurile tematice. Actiunile Walt Disney se depreciasera cu 7% dupa publicarea rezultatelor financiare.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri