Presa scrisa se numara inca printre cele mai interesante si eficiente mijloace de comunicare, ce nu trebuie sa lipseasca din campaniile publicitare, a declarat, intr-un interviu acordat Wall-Street, David Lubars, presedinte si Chief Creative Officer la BBDO North America.

“E unul dintre cele mai vechi medii si ce e fascinant in legatura cu el este ca ramane unul dintre cele mai creative, interesante si eficiente mijloace de comunicare. Oamenilor le place sa ajunga acasa si sa stea intr-un fotoliu cu revista in mana. Cu toata tehnologia de care dispun, cel putin aici, in New York, oamenii iubesc revistele”, a spus Lubars.

La cateva saptamani dupa ce a implinit 50 de ani, David Lubars, presedinte si Chief Creative Officer la BBDO North America, s-a trezit primul pe lista celor mai buni directori de creatie din lume, potrivit The Big Won – clasamentul celor mai premiate agentii, retele, campanii si creativi, realizat prin cumularea punctajelor obtinute la festivalurile de publicitate.

Distinctia “cel mai bun din lume” s-a lipit si de agentia pe care o conduce si de una dintre lucrarile pe care s-a semnat.

Cititi mai multe in interviul acordat de David Lubars.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Greva la chioscurile din Capitala: de ce nu se mai vand azi ziare