Potrivit acesteia, in urmarirea eficientei publicitarii aleg solutii targetate si un raport cost-beneficii optim.
“Punctele forte ale publicitatii in lift sunt exclusivitatea in mediul respectiv, targetarea, receptarea de calitate care determina o rata mare de memorare si apropierea care da posibilitatea utilizarilor creative. Toate aceastea la preturi foarte bune, accesibile atat pentru companii mici, cat si pentru marii jucatori care vor audiente semnificative. Pentru un client cu buget restrans, 10.000 lei sa zicem, o campanie de o luna in blocuri ultracentrale atinge un public de aproximativ 15.000 de receptori unici”, spune Brodocianu.
Membru fondator al Asociatiei Romane de Indoor Advertising, Elevate a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 1,7 mil. lei (aproximativ 400.000 de euro), in crestere cu 300% fata de valoarea atinsa in 2007, 567.000 lei (cca. 133.000 euro). Compania a desfasurat in 2008 un numar de 127 de campanii publicitare indoor. atat in blocuri de locuinte cat si in cladiri de birouri.
“In 2009 urmarim consolidarea investitiilor din 2008, cum ar fi dezvoltarea noului produs Elevate Multimedia-reclame video in cladiri de birouri. Pentru ca tot vorbim de targetare si de eficienta, ne vom concentra pe oferirea celor mai bune locatii si pe impact maxim”, afirma Andreea Brodocianu.
In ceea ce priveste domeniile cele mai cautate in 2009, reprezentantul Elevate Media considera ca principalele campanii vor veni din zone precum telecom, auto, tamplarie PVC si FMCG.
Infiintata in aprilie 2005, reteaua Elevate include in prezent orasele Bucuresti, Brasov, Buzau, Cluj- Napoca, Constanta, Iasi, Oradea, Ploiesti, Sibiu si Timisoara. Printre clientii companiei se numara Motorola, Renault, Banca Romaneasca, Domus Stil, West Park, Benq, Bosch, Carrefour, Porsche, KFC, BT Asigurari, Intercontinental, Kiwi Finance, Ballantines, Colgate, Romtelecom,Gilette, Nokia si UPC.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: