Grupul media finlandez Sanoma a afisat in al patrulea trimestru pierderi operationale de 28,8 milioane euro, rezultatele fiind afectate de un cost unic in cadrul diviziei Sanoma Magazine, si a avertizat ca vanzarile si profiturile vor continua sa scada in 2009, scrie Reuters.

"In primul trimestru din 2009, evolutia este estimata sa fie cu mult mai slaba decat in ansamblul anului, din cauza cererii tot mai mici de publicitate, ce afecteaza divizia Sanoma News, si din cauza fluctuatiilor valutare", a anuntat Sanoma, citat de NewsIn.

Grupul a mai anuntat ca vanzarile vor scadea in 2009 fata de anul anterior si ca profitul operational va fi, de asemenea, inferior celui din 2008.

Pierderea operationala de 28,8 milioane euro din al patrulea trimestru vine dupa un profit de 68 milioane euro in aceeasi perioada a anului anterior, in contextul in care analistii estimau o pierdere de 26 milioane euro.

Vanzarile nete s-au mentinut la 799 milioane euro, potrivit estimarilor.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si