MB Dragan, agentie interactive full service, si-a deschis in Iasi cel de-al doilea birou teritorial, orientat catre SEO (Search Engine Optimization) si dezvoltare web.
Deschiderea noului sediu vine dupa ce in septembrie 2008 agentia deschidea primul birou teritorial, in Craiova, orientat catre SEM (Search Engine Marketing) si marketing prin social media. Agentia MB Dragan devine astfel agentia interactiva cu cea mai extinsa retea teritoriala de birouri din Romania.

Legat de deschiderea acestei agentii, Razvan Girmacea, Managing Partner MB Dragan Iasi, a declarat: “MB Dragan Iasi vine sa completeze serviciile oferite de agentie, facand totodata mai bine cunoscut brandul MB Dragan. Ne dorim sa formam o echipa de profesionisti tineri si sa ne facem remarcati prin calitatea proiectelor realizate.”

”MB Dragan Iasi se va concentra initial pe dezvoltare web, ca apoi sa ofere si servicii de SEO. Stim ca exista foarte multi specialisti cu potential in Iasi si vom dezvolta o echipa formata din 11 persoane, avand la baza aceleasi concepte si valori ca si MB Dragan Bucuresti.”, a adaugat Mihai Dragan, manager al MB Dragan.

MB Dragan se pozitioneaza ca o agentie de publicitate interactiva full service cu birouri in Bucuresti, Craiova si Iasi. Alaturi de publicitatea interactiva, compania ofera servicii de online marketing si mobile marketing. Intre clientii agentiei se numara ProTV, City Pharma, Paginii Aurii, Interbrands, Kiss FM, Novensys si Rockmedia.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri