Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers a castigat licitatia organizata pentru Romania de Unilever South Central Europe pentru brandul Rama. Agentia va oferi servicii de strategie, design si comunicare de brand pentru un proiect integrat de comunicare apartinand Rama, pe parcursul anului 2009.
Selectia agentiei s-a facut printr-o licitatie la care au participat 5 agentii din Romania, iar procesul de alegere al agentiei a durat timp de 3 luni.

“Pitch-ul Rama a inceput intr-o dimineata de toamna, cu un numar necunoscut pe ecranul mobilului. Telefonul ar fi putut foarte bine sa nu sune intrucat pe vremea aceea n-aveam contactul pus pe site si eram, din nefericire pentru noi, destul de greu de gasit. Din fericire, clientul a insistat si a reusit sa dea de noi si sa ne invite la pitch. Ne-am mirat, am multumit Celui de Sus si clientului pentru provocare, si-apoi ne-am apucat de treaba”, povesteste Catalin Rusu (foto), Managing Partner&Creative Director la Rusu+Bortun Brand Growers.

Din echipa Rusu+Bortun care a participat la pitch au facut parte: Andra Baltoiu (Strategic Planner), Marc Bortun (Creative Partner), Tudor Nastase (Designer) si Catalin Rusu (Creative Director).

“Rama este un brand valoros, pe care echipa noastra il iubeste foarte mult. In aceeasi masura, este iubit si de catre consumatoarele Rama, fiind al doilea brand de margarina in preferintele romanilor (conform Nielsen MS, NO’09), mame preocupate de buna crestere a copiilor lor si care doresc ceea ce este mai bun pentru ei (...) Propunerea primita de la echipa Rusu+Bortun a fost exact ceea ce ne doream: o provocare, ceva special, o propunere pentru o super experienta pe care brandul Rama a dorit sa o ofere mamelor si copiilor acestora, pentru ca fiecare experienta inedita imbunatateste buna crestere si dezvoltare a copilului”, afirma Ana Maria Bajan, Spread & Cooking Category Manager Unilever South Central Europe.

Echipa Rusu+Bortun va fi sustinuta pe partea de implementare a comunicarii Rama de divizia de BTL a Millenium Communications.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri