Serviciile de creatie online ale Coca-Cola Romania vor fi furnizate de MRM Worldwide Romania, in urma unui pitch care a avut loc la inceputul anului, au declarat, pentru Wall-Street, surse din piata.

Rezultatele licitatiei au fost comunicate agentiei castigatoare la jumatatea lunii februarie. Bogdana Butnar, managing director la MRM Worldwide Romania, a refuzat sa confirme informatia.

Nici reprezentantii Coca-Cola nu au dorit sa ofere detalii, motivand ca se afla inca in proces de definitivare a strategiei de comunicare online. “Toate agentiile cu care lucram au fost selectate in urma unor pitch-uri. Decizia de a selecta o anumita agentie se ia in functie de mai multi factori: creativitate, implicare din punct de vedere strategic, cunoasterea business-ului nostru, experienta agentiei, capacitatea de implementare a anumitor tipuri de proiecte, entuziasm etc.”, a fost raspunsul oficial al Coca-Cola.

Cu toate acestea, in primavara anului trecut, compania s-a adresat direct, fara pitch, agentiei independente de comunicare online Webstyler, alaturi de care a dezvoltat trei proiecte speciale: EuroArena, CokeSounds si Lumeafarazero. Primele doua au fost premiate la festivalul Internetics. Webstyler nu a detinut, totusi, contul de online al Coca-Cola, care facea parte din contul general de creatie al companiei, aflat in portofoliul agentiei McCann Erickson.

MRM Worldwide este parte din grupul McCann, care gestioneaza atat creatia si strategia Coca-Cola – prin agentia de publicitate McCann Erickson – cat si contul de media – prin Universal McCann. Coca-Cola este unul dintre cei mai longevivi clienti ai business-ului condus de Bogdan Enoiu, cele doua companii colaborand inca din 1993, cand afacerea de publicitate se numea Clip Advertising.

La inceputul lui 2009, agentia de marketing direct si comunicare online MRM Partners si-a schimbat denumirea in MRM Worldwide Romania, in urma cumpararii, de catre grupul Interpublic, a pachetului majoritar de actiuni.

In ultimii ani, Coca-Cola a mai colaborat pe partea de digital cu agentiile Quadrant Interactive si Intertel.

Potrivit unor surse din piata, Coca-Cola nu va mai derula anul acesta proiecte speciale in online, rezumandu-se la campanii de bannere.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Coca-Cola HBC Romania, vanzari mai mari cu 5,6% in 2019
Setari Cookie-uri