“Este adevarat ca mi-am incetat colaborarea cu Boom Advertising, ultima mea zi a fost ieri (9 martie n.r.). Nu doresc sa comentez mai mult aceasta informatie. Voi anunta la momentul potrivit care sunt planurile mele”, a declarat, pentru Wall-Street, Valentin Oeru (foto).

Contactati de Wall-Street, reprezentantii Boom Advertising nu au dorit sa comenteze aceasta informatie, urmand sa revina cu o pozitie oficiala.

Valetin Oeru s-a alaturat echipei Boom Advertising, parte a Netbridge Investments, in iulie 2006, ocupand timp de cinci luni functia de director de vanzari. In luna decembrie a aceluiasi an a fost numit director executiv al regiei de vanzari online.

La inceputul acestui an, Trilulilu, platforma romaneasca de partajare de fisiere video, imagini si audio, anunta inceperea vanzarilor pe cont propriu pentru o parte din publicitatea prezenta pe site, continuand in acelasi timp si colaborarea cu Boom Advertising, insa doar pe campanii punctuale.

“Colaborarea cu Boom va fi o colaborare ca si cu oricare alta regie. Vom colabora practic pe campanii punctuale. Am decis sa ne deschidem spre a lucra cu mai multe tipuri de clienti (regii, agentii, clienti directi) simultan spre deosebire de modelul de exclusivitate totala catre o singura regie, practicat anul trecut”, declara, la momentul respectiv, Sergiu Biris, director general Trilulilu.

De asemenea, regia de vanzari si-a incetat pe 31 ianuarie, dupa un contract de un an de zile, colaborarea cu Gazeta Online, spatiul publicitar al site-urilor sale urmand sa fie administrat de Intact Interactive, pentru o perioada de doi ani.

Publicitatea pe site-urile Gazetei Online, vanduta prin Intact Interactive

Boom Advertising a incheiat anul 2008 cu afaceri in valoare de aproximativ 6,24 mil. euro, rezultatele din ultimul trimestru fiind sub asteptari (1,39 mil. euro).

“Trimestrul 4 este trimestrul vedeta in care se consuma cel mai mult, insa se pare ca miscarile pe pietele internationale financiare au afectat destul de puternic clientii nostri, ceea ce a facut ca rezultatele sa fie mai putin spectaculoase. Per ansamblu evolutia cifrelor in sus fata de trimestrul 4 al anului 2007, pozitioneaza Boom intr-o evolutie pozitiva, cu rate de crestere foarte bune a indicatorilor. Cum rezultatele Boom ne place sa credem ca sunt strans legate de rezultatele clientilor nostri, ma astept sa fim un suport real pentru acestia, sa depasim in mod inteligent si eficient criza financiara globala”, au declarat reprezentantii Boom.

Potrivit acestora, sectoarele “vedeta” din 2009 vor fi asemanatoare cu cele de anul trecut-Telecom, Internet, Finance, Government, Food, Beverages, Cars, Beauty&Care.

“Poate Finantele, Masinile sau Imobiliarele vor fi afectate mai grav de criza, ceea ce face loc noilor jucatori in detrimentul jucatorilor traditionali. Dar consumul se va mentine. Oamenii au nevoie de aceste lucruri, deci companiile le vor comunica in continuare”, au adaugat oficialii Boom.

Boom Advertising este divizia de publicitate a Netbridge Investments, firma care apartine grupului NCH, cu peste 500 de angajati, o cota de 40% din publishing in Romania si o cota de audienta de publicitate de 45% in 2008.