Activitatea de productie publicitara, desi a ajuns in Romania la o valoare de sute de milioane de euro, nu are inca un domeniu aparte in nomenclatorul activitatilor economiei nationale. Exista firme de productie publicitara care sunt incadrate la domeniul publicitate, dar exista si firme care se incadreaza in domeniul constructii. Ovidiu Joita, director executiv al Asociatiei Producatorilor si Importatorilor din Industria de Publicitate (APIIP), ne-a declarat ca asociatia patronala, constituita spre sfarsitul anului trecut, intentioneaza sa se implice in recunoasterea acestor activitati ca si domeniu distinct al economiei nationale. Productia publicitara reuneste producatori de insemne publicitare - panouri, firme si casete luminoase, totemuri, bannere -, importatori de materiale pentru acest domeniu, dar si pe cei care se ocupa cu imprimarea - printingul - asa cum il numesc profesionistii din domeniu.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri