Publicatiile The Independent si The Times iau in considerare introducerea continutului platit in cadrul site-urilor din portofoliu, anunta presa internationala.
Gavin O’Reilly, noul director executiv al trustului de presa Independent News&Media, care detine printre altele si publicatia The Independent, a declarat ca, desi nu a adoptat un plan clar, ia in considerare introducerea de continut platit in cadrul site-urilor din portofoliu.

“Experienta noastra ne arata ca online-ul este un mediu deflationar din punct de vedere financiar. Cred ca vom asista la o crestere a continutului bazat pe abonamente”, declara O’Reilly.

Pe fondul unei industrii media care incearca sa diminueze efectele alarmante ale recesiunii si ale scaderii veniturilor din publicitate, The Independent nu este singurul titlu care ia in discutie introducerea continutului online platit.

La randul sau, trustul News International, editorul cotidianului The Times, intentioneaza sa introduca o oferta platita pentru Times Online. In acest sens, Bill Keller, editorul The New York Times, declara, luna trecuta, ca publicatia cauta noi modalitati de plata pentru continutul online.

Pe de alta parte, tabloidul american Newsday a anuntat, in februarie, ca va incepe sa taxeze accesul la informatiile continute de site. Publicatia se alatura astfel unor ziare precum The Wall Street Journal si Financial Times (editia din Marea Britanie), care au sectiuni online bazate pe abonament.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri