Tempo Creative Services a dezvoltat campania de lansare a cardului de credit Powercard BCR - primul proiect de comunicare realizat de Tempo pentru BCR, dupa desfiintarea agentiei Young & Rubicam/Team Advertising.
Potrivit reprezentantilor companiei, intreg contul de creatie al BCR este gestionat in prezent de Tempo. Surse din piata afirma ca Tempo se afla in proces de afiliere la Young & Rubicam, dupa ce Team Advertising a pierdut afilierea si s-a inchis, in toamna anului trecut. Agentia condusa de Dragos Grigoriu ar fi preluat majoritatea clientilor de creatie ai Team Advertising - printre care si BCR - chiar daca nu a confirmat inca afilierea la Young & Rubicam.

Conceptul creativ al noii campanii are la baza valorile brandului BCR, dar si beneficiile propuse de noul produs - Powercard BCR. Spotul TV se inscrie in linia strategica a bancii, de a apropia brandul BCR de clientii sai. Povestea reproduce un episod din viata de zi cu zi si este bazata pe un insight-ul “o cumparatura atrage intotdeauna o alta”. Spotul TV a fost filmat impreuna cu regizorul Radu Muntean.

“Este prima campanie pe care o dezvoltam pentru BCR si pot spune ca este unul dintre cele mai placute proiecte la care lucram. Este genul la care toata lumea din creatie si-ar dori sa se implice – avem un brief clar care inspira, un produs interesant si multa energie”, spune Adrian Preda, Creative Director Tempo.

Din partea BCR, au participat la realizarea campaniei Daniel Pana – Director Executiv Directia de Marketing, Georgiana Oltenescu – Head of Advertising, Alina Camelia Petcu – Specialist Marketing.

Echipa Tempo implicata in proiect este formata din Adrian Preda – Creative Director, Bogdan Costin – Group Creative Director, Florian Mihai – Art Director, Aura Toma – Client Service Director, Cristian Ionescu – Account Director, Ilinca Strajan – Account Manager, Delia Soare – Brand Consultant.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri