Eco-Rom Ambalaje i-a incredintat agentiei de relatii publice Image, in urma unei licitatii, gestionarea campaniilor de comunicare pentru anul 2009.
“2009 este un an foarte important pentru noi, din punct de vedere al comunicarii. Tocmai de aceea, alegerea agentiei nu a fost o decizie usoara. Image a demonstrat, in primul rand, ca dispune de resursele si expertiza necesare asigurarii unei abordari integrate de comunicare. Mai mult decat atat, a dat dovada de o buna cunoastere si intelegere a domeniului in care activam, lucru foarte important pentru noi”, a declarat Mugurel Radulescu, Presedinte Eco-Rom Ambalaje.

Eco-Rom Ambalaje SA are un portofoliu de peste 1.100 de operatori economici pentru care duce la indeplinire obligatiile legale privind reciclarea si valorificarea deseurilor de ambalaje pe care acestia le genereaza. Compania detine licenta marcii internationale „Der Grüne Punkt” in Romania, aceasta indicand consumatorilor ca firma producatoare contribuie financiar la protectia mediului. Eco-Rom Ambalaje are parteneriate cu peste 150 de companii din domeniul managementului deseurilor si realizeaza programe de colectare selectiva a deseurilor in 42 de localitati din Romania.

Image este o companie independenta de relatii publice, cu o activitate de peste 14 ani pe piata din Romania si este membru fondator al Clubului Companiilor de Relatii Publice. Agentia acopera servicii din zona relatiilor publice, de la relatii media, managementul evenimentelor si al situatiilor de criza, pana la comunicarea corporativa si de produs sau relatiile cu comunitatea.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri