FireBrand, compania romaneasca cu capital american, specializata in asistenta de branding, a anuntat finalizarea contractului de consultanta de brand pentru producatorul de lactate Covalact.
FireBrand a stabilit, pe baza unei cercetari preliminare asupra atitudinii si comportamentelor consumatorilor, o noua strategie de brand. Ca urmare, agentia a elaborat pentru o noua arhitectura de brand, o noua identitate corporate, respectiv un nou brand de produs, cu un nou nume. Noul brand va functiona sub umbrela Covalact.

”Pozitionarea gandita de noi este simpla si surprinzatoare, atat prin adecvarea ei naturala profilului companiei, cat si, asa cum au dovedit testarile, gradului extrem de ridicat de acceptare in randul consumatorilor de lactate. Era un spatiu evident pentru Covalact, iar surpriza a stat in faptul ca nimeni din piata nu a sesizat disponibilitatea acestei pozitionari. Uneori este nevoie de o perspectiva din afara pentru a vedea ceea ce este chiar in fata ta, asteptand sa fie revendicat. Asadar, pe o piata de lactate extrem de aglomerata, am identificat acel spatiu care apartine in mod firesc Covalact si care raspunde cel mai bine asteptarilor publicului tinta”, declara Shelly Roberts (foto), director general al FireBrand.

Noua pozitionare si noul nume de produs au fost validate in cercetari calitative desfasurate in Bucuresti si in mai multe orase din tara.

La realizarea proiectului au contribuit, din partea Covalact, Radu Bugica, director pentru Romania al SigmaBleyzer si Williy Cristea, marketing director al Covalact. Din partea FireBrand, proiectul a fost coordonat de catre Shelly Roberts, director general FireBrand si Augustina Lungu, asociat FireBrand.

Potrivit estimarilor reprezentantilor Covalact, compania a avut in 2008 o cifra de afaceri de 18,5 milioane de euro, in scadere cu 15% fata de 2007.

Principalii jucatori de pe piata interna de lactate sunt Danone, grupul olandez Friesland, Albalact si Brailact.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri