Agentia independenta de strategie si design de brand Redwine si-a relansat site-ul, dupa aproximativ un an de la lansarea pe piata romaneasca, investitia ridicandu-se la aproximativ 5.000 de euro, au declarat, pentru Wall-Street, reprezentantii companiei.
Noul site cuprinde sectiuni imbunatatite si coduri clare de navigare.

“Ne-am propus sa revitalizam prezenta noastra online din nevoia de a organiza mai bine continutul site-ului. Numarul ridicat de proiecte din ultima vreme, precum si diversitatea lor, au impus o reorganizare si la nivel de portofoliu. Clientii pot afla cine suntem, ce tipuri de proiecte am derulat pana acum sau serviciile pe care le oferim, toate acestea intr-un mod interesant si provocator”, declara Iulian Dumitru, strategy director Redwine.

Lansata oficial la inceputul anului 2008, Redwine a adus o noua filosofie pe piata de branding din Romania-daring brands. Printre clientii agentiei se numara AIESEC, Avec Plaisir, Coffee Heaven, Coffee Shot, CorpMed, Covalact, Focus International, Fuchs Condimente Romania, GBC Consulting, Goodsys, Izzo, Kutee, Lidas, Multiserv, Snack Attack, Tonis Play, Wonderland si ZED Tech.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
Cum s-au schimbat hobby-urile românilor în timpul carantinei
Setari Cookie-uri