Cotidianul online de business Wall-Street, editat de catre InternetCorp., se mentine, pentru a saptea luna consecutiv, in topul publicatiilor online de profil, raportand o crestere a traficului de 83,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit datelor furnizate de Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI).
Astfel, Wall-Street a inregistrat in luna martie 750.792 clienti unici, 1.412.747 vizite si 3.260.439 afisari. In plus, site-ul editat de catre InternetCorp. a raportat un numar de clienti unici mai mare cu 8,5% decat varianta online a publicatiei Ziarul Financiar, apartinand Publimedia International (692.322 clienti unici).

"Pun cadenta avansului inregistrat in 2009 atat pe seama constantei cu care echipa Wall-Street a abordat subiectele de presa, cat si pe noile proiecte editoriale pe care le-am lansat de curand. Pe langa sectiunea de articole in engleza adresata expatilor si suplimentele saptamanale, am lansat LIVE-TEXT- Dezbaterile WS, o sectiune interactiva prin care manageri, analisti si antreprenori de top sunt prezenti in redactia Wall-Street si raspund online intrebarilor adresate de cititori", a declarat Claudiu Vrinceanu, redactor-sef Wall-Street.

Potrivit acestuia, publicatia va aborda in continuare stiri si analize financiare, insa va miza si pe "povesti de business din lumea in care traim, fie ca vorbim de manageri de top sau de tineri care aspira la o cariera in mediul corporate".

"Din feedback-ul constant si foarte vast pe care il primim de la cititorii nostri, am inteles ca acestia au mare incredere in media electronica si ca sunt interesati mai ales de impactul unui eveniment economic. Pentru noi, echipa Wall-Street, sfaturile cititorilor sunt cele mai importante, astfel incat orice plan de dezvoltare a publicatiei este stabilit in functie de opiniile utilizatorilor care formeaza cea mai mare comunitate de afaceri din Romania", a adaugat Vrinceanu.

Topul celor mai vizitate publicatii online de business este completat de Zf.ro, care a inregistrat in luna martie 692.322 unici, 2.113.029 vizite si 6.275.732 afisari. Pozitia a treia este ocupata de site-ul Bloombiz.ro, care a totalizat 490.985 clienti unici, 970.003 vizite si 2.094.435 afisari.

Totodata, utilizatorii au mai optat pentru publicatiile online Capital.ro, editat de catre Ringier Romania - 397.392 clienti unici, Standard.ro (Catavencu) - 337.172 clienti unici, Financiarul.com (Media Casa Press) - 191.855 unici, Banknews.ro (Andu Punct RO) - 175.381 clienti unici, Smartfinancial.ro (ARBOinteractive) - 155.028 unici, Corporatenews.ro (InternetCorp.) - 151.166 unici si Moneychannel.ro (Catavencu) - 141.221 unici.

Nr. Publicatia Clienti unici Martie 2009 Clienti unici Februarie 2009
1. Wall-Street.ro 750.792 883.411
2. Zf.ro 692.322 643.050
3. Bloombiz.ro 490.985 488.567
4. Capital.ro 397.392 315.446
5. Standard.ro 337.172 331.032
6. Financiarul.com 191.855 183.060
7. Banknews.ro 175.381 154.920
8. Smartfinancial.ro 155.028 141.861
9. Corporatenews.ro 151.166 145.004
10. Moneychannel.ro 141.221 140.990

Sursa: SATI


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri