Agentia Free Communication va gestiona incepand cu luna aprilie comunicarea PR a Xella Ro, subsidiara companiei germane Xella International, liderul mondial al industriei de BCA si detinatoarea marcii YTONG.
“Am ales sa lucram alaturi de Free Communication in comunicarea PR a marcii YTONG pentru abordarea strategica propusa si intelegerea corecta si obiectiva a pietei materialelor de constructii. Avem incredere ca impreuna vom reusi sa aducem in fata consumatorului roman valorile internationale YTONG, bazate pe traditia si calitatea germana si sa consolidam astfel reputatia YTONG in Romania, pe masura avantajelor competitive oferite clientilor sai”, declara Marius Dragne, marketing manager Xella Baustoffe South-East Europe (BG-HU-RO).

Din echipa Xella Ro care va coordona implementarea strategiei de Relatii Publice fac parte Marius Dragne, marketing manager Xella Baustoffe South-East Europe (BG-HU-RO) si Alexandra Rosetti, specialist marketing. Echipa de consultanti Free Communication care va gestiona comunicarea brandului YTONG este formata din Razvan Nastase (account manager), Irina Patru (account executive), Iuliana Serea (account assistant) si Laurentiu Nita (managing director).

In Romania, Xella este reprezentata de YTONG, cel mai important producator mondial de materiale de constructii pentru zidarie din domeniul betonului celular autoclavizat.

In 2008, grupul Xella a avut 7.900 de angajati si a inregistrat vanzari de 1,4 miliarde de euro. Xella este proprietate a companiilor de investitii private PAI Partners si Goldman Sachs Capital Partners.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri