Sub sloganul ”Tu decizi!”, Lowe PR organizeaza impreuna cu EPIO (European Parliament Information Office) forumurile de discutii “Your First European Elections Vote” – Primul tau vot european, dedicate elevilor si studentilor din principalele orase ale tarii.
La nivel paneuropean, bugetul campaniei este de aproximativ 18 milioane de euro, respectiv 5 eurocenti/cetatean european.

Din 2 aprilie si pana in prezent peste 1000 de tineri din 7 orase ale tarii (Bacau, Galati, Targu Mures, Arad, Pitesti, Bucuresti, Craiova) au venit la dezbaterile din cadrul forumurilor.

“Tinerii s-au inghesuit efectiv sa participe la discutii, iar daca inaintea primei intalniri aveam emotii si eram sceptici cu privire la nivelul de implicare al acestora, toate evenimentele ne-au dovedit un singur lucru: tinerii romani au decis sa fie europeni! Am avut o participare de peste 1000 de elevi si studenti in cele 7 orase parcurse pana acum”, declara Hortensia Nastase – Managing Director Lowe PR.

Actiunea este practic o “campanie in campanie”, atat prin proportii, cat si prin diferentiatori de tip target, mecanisme, implementare. Programul se adreseaza exclusiv tinerilor, in special nisei primilor votanti, si are ca obiectiv formarea acestora intr-un spirit nou, de care niciuna dintre generatiile anterioare nu a beneficiat. Tinerii vin la intalniri pentru a interactiona cu autoritati europene specializate, pentru a se informa si a-si spune punctul de vedere inainte de ziua votului european, din 7 iunie 2009.

Accesul tinerilor la intalniri este liber, ele fiind precedate de o serie de anunturi targetate prin intermediul institutiilor de invatamant.

Portofoliul de clienti Lowe PR include companii precum Electrolux, Unilever, Orange, RBS (Royal Bank of Scotland), Johnson&Johnson, Eli Lilly, Walmark, Abbott Romania, CSC Pharmaceuticals, TNT Romania, Asociatia “Centrul Roman pentru Copii Disparuti si Exploatati Sexual - FOCUS”, Lowe & Partners, Initiative Romania, Medic One.

In 2009, Lowe PR deruleaza campania de relatii publice pentru alegerile europarlamentare din Romania, cea mai ampla campanie institutionala a anului si din istoria Europei, coordonata de Scholz & Friends.

Lowe PR este membra a grupului de companii din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative, e-Lowe, Medic One si Scholz & Friends.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri