Din 2 aprilie si pana in prezent peste 1000 de tineri din 7 orase ale tarii (Bacau, Galati, Targu Mures, Arad, Pitesti, Bucuresti, Craiova) au venit la dezbaterile din cadrul forumurilor.
“Tinerii s-au inghesuit efectiv sa participe la discutii, iar daca inaintea primei intalniri aveam emotii si eram sceptici cu privire la nivelul de implicare al acestora, toate evenimentele ne-au dovedit un singur lucru: tinerii romani au decis sa fie europeni! Am avut o participare de peste 1000 de elevi si studenti in cele 7 orase parcurse pana acum”, declara Hortensia Nastase – Managing Director Lowe PR.
Actiunea este practic o “campanie in campanie”, atat prin proportii, cat si prin diferentiatori de tip target, mecanisme, implementare. Programul se adreseaza exclusiv tinerilor, in special nisei primilor votanti, si are ca obiectiv formarea acestora intr-un spirit nou, de care niciuna dintre generatiile anterioare nu a beneficiat. Tinerii vin la intalniri pentru a interactiona cu autoritati europene specializate, pentru a se informa si a-si spune punctul de vedere inainte de ziua votului european, din 7 iunie 2009.
Accesul tinerilor la intalniri este liber, ele fiind precedate de o serie de anunturi targetate prin intermediul institutiilor de invatamant.
Portofoliul de clienti Lowe PR include companii precum Electrolux, Unilever, Orange, RBS (Royal Bank of Scotland), Johnson&Johnson, Eli Lilly, Walmark, Abbott Romania, CSC Pharmaceuticals, TNT Romania, Asociatia “Centrul Roman pentru Copii Disparuti si Exploatati Sexual - FOCUS”, Lowe & Partners, Initiative Romania, Medic One.
In 2009, Lowe PR deruleaza campania de relatii publice pentru alegerile europarlamentare din Romania, cea mai ampla campanie institutionala a anului si din istoria Europei, coordonata de Scholz & Friends.
Lowe PR este membra a grupului de companii din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative, e-Lowe, Medic One si Scholz & Friends.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: