Festivalul de publicitate care premiaza eficienta campaniilor de advertising va reuni, anul acesta, 77 de personalitati din industria comunicarii.
Juriul celei de-a sasea editii a festivalului Effie Romania va fi prezidat de Mihail Vartosu, Consultant in management, marketing si comunicare, Ex-Director Executiv Regional al Grey Worlwide Balkans si Presedinte de onoare IAA Romania.

Cei 77 de membri ai juriului, seniori ai industriei pe care o reprezinta, vor vota sub termenii de confidentialitate si anonimat impusi de o declaratie semnata inaintea demararii procesului de jurizare. Membrii juriului Effie 2009 nu vor analiza si evalua cazurile inscrise de propria agentie sau companie si nici pe cele care provin din acelasi sector al industriei in care ei activeaza.

Jurizarea se va realiza in doua etape, in zilele de 26 si 27 mai 2009, la sediul IAA Romania. In prima etapa de jurizare, cazurile vor fi evaluate individual, in functie de eficienta campaniei. Pentru obtinerea unui punctaj cat mai mare, cazul trebuie sa demonstreze atingerea si chiar depasirea obiectivelor stabilite. Astfel, in decursul acestei etape, juriul va observa strategiile de marketing si media, precum si rezultatele efective ale implementarii acestora. Cazurile care obtin punctaje mari se vor califica pentru urmatoarea etapa de jurizare.

In cea de-a doua etapa de jurizare, se vor evalua doar cazurile selectate in prima faza. Aceasta metoda de evaluare va avea in vedere atat executiile creative cat si eficienta de marketing. In procesul de notare, se va efectua media intre punctajul obtinut pentru brief-ul de participare si punctajul obtinut pentru executiile creative, cu o pondere de doi la unu pentru brief-ul campaniei.

Pentru a putea participa la Effie 2009, campaniile eligibile sunt cele care s-au desfasurat in perioada ianuarie 2008 – decembrie 2008. Cazurile pot fi inscrise in competitie pana la data de 11 mai 2009 iar castigatorii vor fi anuntati in cadrul Galei de Premiere care va avea loc in data de 28 mai 2009.

Tarifele din ultima etapa de inscrieri sunt de 4000 lei + TVA pentru membrii IAA si 5000 lei + TVA pentru non-membrii IAA.

Printre juratii Effie 2009 se numara Adrian Cernauteanu - Kraft Foods, Adriana Ionescu - Zapp, Alex Badila - Publicis Romania, Alina Stanciu - Ogilvy PR, Andi Dumitrescu - Gfk Romania, Andreea Mihai - Carrefour Romania, Bianca Dordea - BRD Groupe Societe Generale, Bogdan Enoiu - IAA Romania, Calin Clej - PepsiCo Romania, Cristina Hamilton - Elite/Strauss, Cristina Simion - Edipresse AS Romania, Diana Flutur - Odyssey Communication, Felix Tataru - IAA Romania, Laura Tampa - Grey Worldwide Romania, Radu Florescu - UAPR, Razvan Matasel - Arsenoaiei&Matasel.

Effie este un festival international sub licenta AMA New York. In Romania, Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat, pentru al treilea an consecutiv, de agentia Millenium Communications.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri